سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ کارى با تقوى اندک نیست و چگونه اندک بود آنچه پذیرفتنى است . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

عضو شورای اسلامی شهر خواستار شد:
معرفی بخشدار شهر جنگل برای حل مشکلات روستاها

عضو شورای اسلامی شهر جنگل از استاندار خراسان رضوی خواستار معرفی بخشدار شهر جنگل برای حل مشکلات روستاها شد.

محمدر ضا نادی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: بعد از گذشت 4 سال از عمر بخشداری جنگل در دی ماه سال 86 مراسم معارفه بخشدار این بخش محروم، انجام شد ولی با گذشت 5 ماه از آن زمان هنوز صندلی بخشداری وجود بخشدار را حس نکرده است.

وی گفت: بعد از گذشت ده روز از مدت تعیین شده برای حضور بخشدار معرفی شده و استقرار در این بخش بود که متوجه شدیم زمینه انتقال و مامور به خدمت بخشدار معرفی شده برای تصدی این پست فراهم نشده است.

محمد رضا نادی زاده گفت: در این مدت کارهای بخشداری جنگل توسط یکی از پرسنل به صورت سرپرستی اداره شده است.

وی گفت: انتخابات مجلس هشتم در این بخش بدون بخشدار انجام شد که بدون تنش صورت گرفت.

وی گفت: خواسته مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای دور افتاده این بخش برای حل مشکلات روستاها معرفی بخشدار است.

وی از مسوولان استان خراسان رضوی به خصوص استاندار خواست برای عمران و آبادانی و پیشرفت طرح‌های دولت هر چه سریع‌تر بخشدار این شهرستان معرفی شود.

عضو شورای اسلامی شهر جنگل گفت: جنگل یکی از بخش‌های شهرستان و از بزرگترین بخش های شهرستان رشتخوار محسوب می شود که 19 روستا را تحت پوشش خود دارد و از وسعت دو هزار و636 کیلومتر مربع برخوردار است و بدون بخشدار اداره می شود.

رشتخوار دارای دو بخش مرکزی و جنگل است که بیش از 70 روستا و 4 دهستان در شهر دارد




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 87/3/14::: ساعت 12:53 عصر

امام جمعه رشتخوار با انتقاد از گرانی‌های اخیر:
کوتاهی دولت در جلوگیری از احتکار قابل پذیرش نیست
چرا جرات احتکار به افراد سودجو و رانت خوار داده می‌شود؟

خبرگزاری دانشجویان ایران - رشتخوار
سرویس: سیاسی

امام جمعه رشتخوار گفت: در صورتی که دولت در نظر دارد نسبت به حذف یک کالا از سبد حمایتی خود اقدام نماید باید تدابیر لازم را جهت تنظیم بازار و جلوگیری از تورم بیندیشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خراسان، حجت الاسلام محمد کازری در جمع مردم شهرستان رشتخوار گفت: متاسفانه حذف یارانه یک کالا بدون نظارت، مشکلات عدیده را برای مردم زجر کشیده انقلاب ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در بازار برای کالاهایی نظیر برنج و مواد شوینده، تصریح کرد: احتکار کالاهای یاد شده در بازار باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده و دولت باید انبارهای بزرگ را شناسایی و از احتکار مواد مورد نیاز مردم جلوگیری نماید.

حجت الاسلام کازری با انتقاد از ضعیف عمل کردن تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: چرا جرات احتکار به افراد سودجو و رانت خوار می‌دهید؟ چرا می‌گویید مردم گزارش دهند ما برخورد می‌کنیم؟ اگر کسی هم گزارش نداد شما باید جلو آنان را بگیرید و محتکران را پیدا کنید و برخورد نمایید.

امام جمعه رشتخوار با بیان این‌که کوتاهی دولت برای جلوگیری از احتکار برای مردم، قابل پذیرش نیست، گفت: چگونه است که وزارت اطلاعات در کمتر از ده روز قادر به شناسایی یک گروه تروریستی باشد اما قادر به شناسایی چند محتکر با کد و مشخصات لازم نباشد.

وی خاطر نشان کرد: نرخ مکالمات شرکت مخابرات بر چه اساسی تعریف شده که اگر کسی مدعی شود من از این خط تلفن چنین استفاده‌ای نکرده‌ام باید قبوضی با هزینه بالا بپردازد، حتی شرکت مخابرات حاضر به ارایه پرینت مکالمات معترضان نبوده و آنقدر فرد را مجبور به رفت و آمد می‌کند که دو برابر قبض را هزینه نموده تا نهایتا مجبور شود قبض را نیز بپردازد.

حجت الاسلام کازری همچنین با انتقاد از افزایش هزینه‌های بهداشت و درمان گفت: بسیاری از داروهای مورد نیاز مردم از تحت حمایت بیمه خارج شده است.

وی با بیان اینکه باید حاکم و حکومت نظارت خود را قوی کنند، بیان کرد: از حذف یارانه کالاها مردم چقدر سهم دارند و چرا باید خسارات سرمایه‌های باد آورده که بدون پرداخت هیچ مالیاتی برای محتکران فراهم شده است را مردم بپردازند؟

امام جمعه رشتخوار وظیفه حاکمان را ایجاد تناسب بین عرضه و تقاضا ذکر کرد و گفت: حکومت باید حداقل و ضرورت‌های اولیه زندگی مردم را تامین کنند.

وی با هشدار به محتکران اظهار داشت: محتکران بدانند اگر جامعه ناامن شود تمام اموال آن‌ها به تاراج خواهد رفت و جان و مال و دارایی آن‌ها بیش از سایر مردم به خطر خواهد افتاد.

حجت الاسلام کازری خواسته مردم را برخورد شدید تعزیرات حکومتی با محتکران و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا به خصوص در مورد کالاهای ضروری جامعه ذکر نمود و راهکارهای مقابله با محتکران را برخورد منفی با آنان از جمله ریختن آب در انبارهای کالاهای فاسد شدنی، قطع نمودن برق سردخانه‌ها، ندادن سوخت، مصادره کردن اموال و رسوا نمودن محتکران عنوان نمود.

وی افزود: محتکران با زور و زر و تزویر به دنبال سلطه بر قشر ضعیف جامعه و در تنگنا قرار دادن مردم و نا امید کردن آنان و به هم زدن نظم و انضباط عمومی جامعه هستند و باید به شدت با آنان برخورد شود.




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 87/3/14::: ساعت 12:49 عصر

 

عضو شورای اسلامی بخش جنگل:
ساکنان برخی روستاهای بخش جنگل رشتخوار از امکانات اولیه زندگی محرومند

عضو شورای اسلامی بخش جنگل شهرستان رشتخوار گفت: برخی از روستاهای این بخش از جمله آهنگران، دوچاهی و علی‌نقی سفلی و علیا از امکانات اولیه زندگی محرومند.

حسن حسینی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، با بیان این مطلب افزود: نبود بهداشت، آب شرب انسان و دام، راه مناسب و روشنایی معابر در شب از جمله مشکلات این روستاهاست.

وی اظهار داشت: روستاییان این منطقه از کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی و جوانان از فقدان اشتغال و نبود امکانات ورزشی رنج می‌برند.

حسینی همچنین از نبود خانه ‌بهداشت در برخی از روستاهای بخش جنگل انتقاد کرد و گفت: اکثر ساکنین این روستاها با مشکل بهداشت و درمان روبه‌رو هستند.

این عضو شورای شهر جنگل همچنین با اشاره به تخریب قنات های منطقه از مسوولان ذیربط خواست تا با تامین اعتبار برای لای روبی این قنات ها مشکل کمبود آب کشاورزی را برطرف کنند.

بخش جنگل دارای 19 روستاست که اکثر مردم آن دامدار و کشاورز هستند و با وجود بیش از 200 چاه موتور کشاورزی در این بخش اکثر ساکنین این منطقه دارای وضعیت مالی مناسب نبوده و چاه های آب کشاورزی را غیربومیان و کل مالکان اداره می‌کنند




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 9:59 عصر

رییس شواری اسلامی بخش مرکزی رشتخوار:
37 روستای بخش مرکزی رشتخوار از نعمت گاز بی‌بهره‌اند

خبرگزاری دانشجویان ایران - رشتخوار
سرویس: شهرستان‌ها

رییس شواری اسلامی بخش مرکزی رشتخوار گفت: بخش مرکزی رشتخوار که اکثر کشاورز و دامدار می‌باشند از نعمت گاز بی‌بهره‌اند.

محمد ‌غلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، افزود: خط لوله گاز در اکثر روستاها از نزدیکی آن عبور می‌کند و چه خوب است که مردم مستضعف و انقلابی از این نعمت ارزان قیمت بهره‌مند شوند.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده دولت نهم در مناطق روستایی و محروم بخش مرکزی رشتخوار گفت: از زبان مسوولان شهرستان، استانی و کشور بارها شنیده شده تمامی روستاهایی که تا شعاع 15 کیلومتری خط لوله گاز هستند، اهالی آن روستا از گاز بهره‌مند می‌شود ولی این فریاد و سخن هنوز تحقق نیافته است.

وی بیان کرد: بخش مرکزی رشتخوار دارای 38 هزار نفر جمعیت است که امید است به زودی دولتمردان به خواسته و مطالبات مردم این منطقه توجه کنند.

رشتخوار 65 هزار نفر جمعیت دارد که شامل دو بخش دو شهر و 4 دهستان است




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 9:58 عصر

مدیر اداره دامپزشکی رشتخوار:
واکسیناسیون دام سبک در شهرستان رشتخوار 6 درصد افزایش یافت

 

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان رشتخوار از افزایش 6 درصد واکسینه دام سبک خبر داد و گفت: مبارزه علیه بیماری سیاه زخم واکسینه بیش از 183 هزار راس دام انجام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، دکتر ابوالفضل غلام زاده در جمع دامداران این شهرستان،با بیان این مطلب افزود: برای پیشگیری از آبله گوسفند و بز این اداره بیش از 251 هزار راس دام را علیه این بیماری واکسینه نموده است.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان رشتخوار در زمینه تب برفکی گاوی نیز در این شهرستان تصریح کرد: عملیات واکسیناسیون تب برفکی گاوی به تعداد 21 هزار راس دام انجام شد.

دکتر غلام زاده نیز خبر از واکسینه تب برفکی 203 هزار راس دام سبک در این شهرستان خبر داد و گفت: آمار مرگ و میر بره و بزغاله در اثر تب برفکی در این شهرستان به شدت کاهش یافته است.

وی نیز از مبارزه با انگل های خارجی دام خبر داد و افزود: بیش از 240 هزار راس گوسفند و گاو علیه انگل های خارجی، سمپاشی شد و بیش از یک میلیون و 148 هزار متر مربع نیز جایگاه اینگونه دام ها کار سمپاشی انجام گرفت.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان رشتخوار اظهار داشت: کار نظارت بر کشتارگاه و فرآورده های خام دامی به طور روزانه در اماکن عرصه پروتئین خام دامی، مرغ فروشی ها و رستوران ها این شهرستان انجام می شود.

غلام زاده با اشاره به خشکسالی 11 ساله اخیر در این شهرستان تصریح کرد: سرمای شدید سال گذشته بیش از 14 هزار بره و بزغاله را از پای درآورد




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 87/2/10::: ساعت 10:3 عصر

گلایه عضو شورای اسلامی شهرستان رشتخوار:
بسیاری از مدیران هنوز شوراهای شهر و روستا را نپذیرفته‌اند
به ما می‌گویند نباید پای خود را از گلیمتان درازتر کنید!

 

عضو شورای اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: بسیاری از مدیران میانی و پایینی هنوز شوراهای شهر و روستا را به عنوان یک واقعیت نپذیرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، محمود ذباح افزود: با وجود این که فلسفه وجودی شوراها مورد قبول مسوولان نظام است و حتی مقام معظم رهبری شوراها را نهادی جهت حل عملی مشکلات مردم بر شمرده‌اند اما بعضی اوقات مشاهده می‌شود که عده‌ای از مدیران میانی و پایینی انتقادی به این مسئله نداشته و به شوراها به عنوان مانعی در راه مدیریت خود می‌نگرند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هم اکنون شوراهای شهر و روستا با آن روبه‌رو می‌باشد، این است که مردم به عنوان موکلان آن‌ها حل همه مشکلات خود را از شوراها انتظار دارند؛ این نگاه خوبی است اما مشکل این است که نگاه مسوولان پایین دست این گونه نیست.

ذباح تصریح کرد: بعضی مسوولان فکر می‌کنند که باید بر شوراها تسلط داشته باشند و به همین دلیل حضور شوراها را در زمینه مدیریتی خود بر نمی‌تابنند.

وی اظهار داشت: وقتی ما در شورای شهرستان از مدیری درباره مسئله‌ای مربوط به حوزه کارش اطلاعاتی می‌خواهیم که مورد سوال مردم است، این مدیر در پاسخ به رییس شورای شهرستان می‌گوید نباید پای خود را از گلیمتان درازتر کنید.

عضو شورای اسلامی شهرستان رشتخوار افزود: مقاومت در برابر شوراها تا حدی پیش می‌رود که گاهی شنیده می‌شود جمعی از شهرداران در همایش‌ها و سمینارهای خصوصی خود سخن از حذف شوراها رانده و حتی شوراها را مانعی در شهرداری‌ها برای رسیدن به اهداف خود برمی‌شمارند.

وی با انتقاد از گسترش این نوع نگاه در بین مسوولان خاطرنشان کرد: ما در شوراها چیزی برای خود نمی‌خواهیم و اگر هم بخواهیم برای خدمت به مردم است.

ذباح در آسیب‌شناسی این مسئله ادامه داد: شوراها باید به خود نیز نگاه قانون‌مدارانه داشته باشند زیرا این گونه نگاه باعث توانمندسازی شوراهای شهر و روستا خواهد شد.




فرهادقاسم پور ::: یکشنبه 87/2/8::: ساعت 6:18 عصر

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار:
اختصاص فوری تسهیلات بانکی و توزیع علوفه از خواسته های دامداران است

 

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار خواستار فوری وام و تسهیلات بانکی و توزیع علوفه برای دامداران این شهرستان شد.

محمد جواد مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، افزود: بسیاری از مراتع این شهرستان به دنبال عدم بارش باران مناسب با کمبود گباهان برای تعلیف دام مواجه است.

وی خاطرنشان ساخت: با فقر شدید مراتع دامداران مجبور به تعلیف دستی کرده که با توجه به قیمت های سنگین علوفه و عدم توانایی دامداران آینده دامداری این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: خشکسالی، فقر شدید مراتع و هجوم آفاتی از قبیل ملخ در این شهرستان، دامداران این منطقه را با مشکل کمبود علوفه و افت شدید وزن دام ها مواجه کرده است.

وی خواستار افزایش نرخ قیمت های اعلام شده خرید دام از سوی وزارت جهاد کشاورزی شد و افزود: پایین بودن قیمت خرید و کاهش تولید فرآورده های گوشتی و لبنی خسارات جبران ناپذیری را متوجه دامداران کرده است.

مسعودی اعطای تسهیلات بلند مدت بانکی، تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات اعطایی سال گذشته و بخشودگی بخشی از بدهی دامداران را از راهکارهای عبور از بحران خشکسالی عنوان کرد.




فرهادقاسم پور ::: یکشنبه 87/2/8::: ساعت 6:11 عصر

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار:
اصلاح نژاد دام افزایش تولید و بازده اقتصادی به دنبال دارد

 

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: اصلاح نژاد و ساماندهی تولید در واحدهای روستایی امری ضروری است.

محمد جواد مسعودی در گفت و گو با خرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، با بیان این مطلب افزود: با افزایش جمعیت و کمبود منابع غذایی و دغدغه های حاصل از آن طرح اصلاح نژاد دام روستایی بستر مناسبی برای افزایش راندمان تولید و بازده اقتصادی است.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: افزایش سرانه شیر و گوشت از اهداف پرورش در واحدهای دامپروری است که اصلاح نژاد به عنوان ابزاری موثر در جهت بهبود کمی و کیفی تولیدات و ارتقای بازده اقتصادی فعالیت ها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

این مسوول از اهداف طرح اصلاح نژاد دام را ایجاد نژادهای خالص، اشتغال، افزایش راندمان تولید و افزایش تولید پشم و پوست و الیافت دامی ذکر کرد.

مسعودی با بیان اینکه در سال گذشته طرح اصلاح نژاد دام در 4 روستای این شهرستان اجرا شد، تصریح کرد: برگزاری دوره توجیهی در روستاهای تحت پوشش، برگزاری کلاس های آموزشی، ثبت و جمع‌آوری اطلاعات دام های ماده روستایی از دیگر فعالیت های انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار خاطرنشان ساخت: در همین راستا مقدار 600 تن کنسانتره یارانه دار در بین دامداران تحت پوشش این طرح توزیع شد.




فرهادقاسم پور ::: یکشنبه 87/2/8::: ساعت 6:9 عصر

رییس دادگستری رشتخوار گفت : طلاق توافقی شایع‌ترین نوع جدایی زوج‌های جوان در این شهرستان است.

به گزارش ایونا ، محمد ابراهیم زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : وقوع طلاق ناشی از اعتیاد ، مشکلات اقتصادی ، بیکاری ، ازدواج‌های مجدد و نبود تفاهم بین زوجین در شهرستان رشتخوار می‌باشد.

به گفته وی آمار جرایم و دعاویی مطالبه وجه ، طلاق توافقی و غیر توافقی، مطالبه مهریه، ثبت واقعه ازداوج و دعاوی موسسات دولتی علیه اشخاص نسبت به پارسال در این شهرستان افزایش نشان می‌دهد.




فرهادقاسم پور ::: شنبه 87/2/7::: ساعت 8:9 عصر

رییس شورای شهر رشتخوار گفت: با گذشت سه سال از احداث زیر ساخت‌های احداث شهرک صنعتی رشتخوار، این پروژه به کندی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، اسماعیل میر سیاسی در جلسه شورای اداری این شهرستان، با بیان این مطلب افزود: در شهرستان رشتخوار روز به روز بر مهاجرت بومیان افزوده شده و کمتر کسی میل به سرمایه گذاری در این شهرستان را دارد.

میرسیاسی خاطر نشان کرد:‌ به دلیل خشکسالی های پی‌درپی و افت بیش از حد سطح آب های زیر زمینی، دامداری و کشاورزی شهرستان رو به افول نهاده و در صورت عدم چاره اندیشی روز به روز بر استضعاف و بیکاری مردم منطقه افزوده می‌شود.

وی گفت: بسیاری از افرادی که با سرمایه گذاری باعث کمک به رونق اقتصادی این سرزمین می شوند با ارائه طرح ها، موفق به کسب امتیاز و تسهیلات شده بودند اما در آخرین مراحل تمام اقداماتشان به یاس انجامید و توفیق دریافت تسهیلات را از بانک های عامل پیدا نکردند و بیشتر طرح ها در آخرین مرحله دریافت وام عقیم مانده است.

رییس شورای شهر رشتخوار بیان کرد: با توجه به اینکه رشتخوار در جوار معدن سنگ آهن سنگان خواف واقع شده است، عبور کامیون ها و تریلی های حامل سنگ معدن، جان بسیاری از مردم این شهرستان را به خطر انداخته است.

وی در ادامه گفت: جای تاسف است که شهرستان های مجاور و دور همچون سبزوار، نیشابور، قاین و تربت حیدریه از استحصال معدن سهمیه دارند و در آن شهرستان ها، کارخانه فولاد مربوط به سنگ معدن احداث گردیده اما شهر رشتخوار با وجود تاسیس شهرک صنعتی کارخانه ای ندارد.

میر سیاسی با درخواست از دولتمردان کشور اظهار داشت: در شهرستان خواف سه طرح بزرگ کارخانه فولاد در حال اجراست ولی برای طرح های پیشنهاد شده در شهر رشتخوار از دادن حتی وام خودداری گردد.

وی نیز به خشکسالی‌های پی‌درپی و یخبندان طولانی مدت زمستان گذشته این شهرستان اشاره کرد و گفت: این عوامل امید دامداران را نا امید نموده و نبودن علوفه و آب باعث شده است، دامداران دام های خود را با نازلترین قیمت در معرض فروش بگذارند.

رییس شورای شهر رشتخوار گفت: سرمازدگی و یخبندان خسارت عمده به بخش کشاورزی وارد نموده و حمایت دولت در این زمینه باعث دلگرمی کشاورزان خواهد بود.

میر سیاسی به وجود استعدادها و نخبگان علمی در بین جوانان تحصیلکرده این شهرستان خبر داد و گفت: دولت باید در جهت ایجاد پژوهشکده و آزمایشگاه مجهز به شکوفایی و نوآوری و خلاقیت جوانان در این شهرستان محروم و مرزی کمک نماید.

وی نیز با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد شهر رشتخوار و شهر جنگل و 90 درصد روستاهای شهرستان دارای بافتی فرسوده، قدیمی و نامنظم می‌باشد خواستار اعتبار به این منظور شد.

رییس شورای شهر رشتخوار گفت: احداث جاده رشتخوار به چخماق و مشهد که از محل تبصره 12 استانی بوده که هنوز 33 درصد اعتبار آن تخصیص یافته که در صورت عدم تخصیص مابقی بودجه آن ادامه کار با مشکل مواجه خواهد نمود.

میر سیاسی اظهار داشت: ادامه این جاده به طرف شهرستان گناباد که دارای بودجه نیز می‌باشد، هنوز عملیاتی نشده است.

وی از دیگر مشکلات این شهرستان را عدم پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک‌ها ذکر کرد و گفت: از طرح‌های موفق رییس جمهور تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع) است که جوانان برای ازدواج به آن دل خوش کرده، ‌اما با عدم پرداخت تسهیلات ازدواج از طرف بانک ها امید جوانان نیز به یاس مبدل و باعث دلسردی جوانان از مراجعه به صندوق و عدم رغبت به سنت ازدواج گردیده است.

وی در ادامه سخنان خود استقرار ادارات و تامین ساختمان های اداری این شهرستان را از برنامه‌های دور اول سفر رییس جمهور ذکر کرد و گفت: تاکنون این خواسته محقق نگردیده است و اکثر ادارات به صورت سرپرستی یا نمایندگی اداره می‌شود.

رییس شورای شهر رشتخوار نیز احداث دانشگاه پیام نور را از طرح‌های دور اول سفر رییس جمهور به شهرستان رشتخوار ذکر نمود و گفت: علی رغم 340 میلیون تومان اعتبار، متاسفانه هنوز هیچ کاری انجام نگرفته است.




فرهادقاسم پور ::: چهارشنبه 87/2/4::: ساعت 2:0 عصر

   1   2   3   4      >
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :192130
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<