سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دوستی ای که جز بر راه خدا استوار باشد، گمراهی است و اعتماد بر آن، محال . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار گفت: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان آیین شعرخوانی "پرواز سرخ"در این شهرستان برگزار شد.

 

1

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، اسماعیل میرسیاسی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: با توجه به اینکه زنده نگه داشتن محرم و عاشورا به همان اندازه در زنده نگه داشتن اسلام تاثیر دارد، از این رو همه باید برای رسیدن و تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ ناب عاشورایی نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شده و به ما رسیده است ما نیز باید به شکلی صحیح ز این فرهنگ پاسداری کنیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار افزود: در همین راستا و برای تحقق این امر مهم باید واقعه عاشورا به شکلی صحیح برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود تا بتوانند این فرهنگ را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

وی ادامه داد: مکتب محرم و عاشورا بستر مناسبی برای اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی فراهم کرده است که با بهره‌گیری از تاثیرات ظلم‌ستیزی و شهادت امام و یارانش، انقلاب اسلامی با نهضت مردمی تبلور یافت.

میرسیاسی تصریح کرد: آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی در امتداد آرمان‌های امام حسین(ع) برای ظلم‌ستیزی و پرهیزکاری شکل گرفته است و این مسایل باید در گوش‌های نسل جوان ما در تجمعات مذهبی طنین‌انداز شود.

وی اظهار داشت: باید اهداف امام حسین(ع) در تمام ابعاد برای مردم روشن شود تا آنها در مسیر قیام و حرکت امام حسین(ع) به اهداف متعالی خود دست یابند.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 88/10/17::: ساعت 9:2 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :191942
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<