سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده ای را که دهان خود را می گشاید و می گوید : «بارالها ! به من روزی بده» ؛ ولی دست از طلبِ روزی می کشد، دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

در دهه فجر سالجاری از سوی اداره برق شهرستان رشتخوار 9طرح با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 80 میلیون ریال به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، مدیر اداره برق رشتخوار با بیان این خبر گفت: احداث 13کیلومتر شبکه فشار متوسط با هزینه بالغ بر سه هزار و 140 میلیون ریال با مشخصات فنی دو مداره در جاده رشتخوار به تربت حیدریه به بهره برداری می رسد.

حسن صادقی در جمع مسوولان در فرمانداری افزود: نصب سه دستگاه کلید گازی و یک دستگاه ریگلوزرگازی در مسیر جاده رشتخوار –تربت حیدریه، فتح اباد و پست جنگل از دیگر پروژه های این اداره در دهه فجر است.

وی ادامه داد: احداث پست هوایی جهت تامین برق انبار شهرداری وشبکه معابر زمینی در میدان ورودی شهر جنگل ، توسعه و تقویت شبکه برق شهرستان، بهبود سیستم روشنایی معابر شهرها و روستاهای شهرستان و احداث پست هوایی جهت تامین برق سی. ان. جی رشتخوار در مسیر سازندگی از دیگر طرح های این اداره در دهه فجر امسال است.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 88/10/24::: ساعت 7:13 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 12


کل بازدید :191938
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<