سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

رشتخوار، خاکشور/ رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رشتخوار گفت: در سال جاری مبلغ ??? میلیون تومان به پروژه های آبخیزداری در قالب سه پروژه «علی آباد دامن، سلند و درریز» تخصیص یافت.محمود محمدزاده در جلسه کارگروه آب و منابع طبیعی در جمع مسئولان با اشاره به مشکلات و معضلات کم آبی و وجود دو دشت بحرانی و ممنوعه رشتخوار و جنگل گفت: این امر باعث رونق فعالیت های آبخیزداری در این شهرستان می شود.وی گفت: فعالیت های آبخیزداری در این شهرستان علاوه بر کاهش اثرات خشکسالی باعث تقویت سفره های آب زیرزمینی علی الخصوص تامین آب قنوات و چاه های کشاورزی و افزایش سطح زیر کشت، تولید و اشتغال می شود.مهندس محمدزاده خاطرنشان کرد: از ?? حوضه آبخیز شهرستان رشتخوار تنها حوضه آبخیز براکوه این شهرستان فعالیت های آبخیزداری در آن تکمیل و به بهره برداری کامل رسیده است.وی در ادامه افزود: این اداره در سه حوضه دیگر این شهرستان که با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست فعالیت دارد. وی با اشاره به مشکلات برخی از پروژه های منابع طبیعی از لحاظ اعتبار گفت: پروژه های منابع طبیعی مکمل یکدیگرند.

محمدزاده در این کارگروه با اشاره به وجود دو کانون فرسایش بادی جنت آباد و محمدآباد از توابع این شهرستان گفت: این کانون ها بیش از ?? هزار هکتار از اراضی منطقه را در برگرفته که ?? هزار هکتار که اغلب مزارع کشاورزی است را تحت تاثیر قرار داده است.وی خواستار توجه ویژه مسئولان استانی در زمینه مهار و کنترل و اجرایی شدن پروژه های بیابان زدایی و تخصیص اعتبار در این شهرستان محروم و خشکسال زده شد.وی نیز از اختصاص تنها ?? میلیون تومان از اعتبارات ستاد حوادث شهرستان برای جبران خسارت وارده به چاه ایستگاه تثبیت شن با پی گیری مسئولان استان و شهرستان خبر داد.



فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 88/10/24::: ساعت 6:51 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192155
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<