سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تندخویى گونه‏اى دیوانگى است ، چرا که تندخو پشیمان شود و اگر پشیمان نشد دیوانگى او استوار بود . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

جمعی از مردم رشتخوار از کیفیت نان و نظارت ضعیف بر کار نانوایی های این شهرستان گلایه دارند.

علی مرادی یکی از شهروندان رشتخواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، با بیان این مطلب افزود: نان برخی از نانوایی ها که به مردم عرضه می شود اصلا کیفیت لازم را ندارد.

وی افزود: این مساله را بارها با مسوولین مربوطه در میان گذاشته ام اما تاکنون هیچ تاثیری بر روند نظارت و کیفیت نان در نانوایی های رشتخوار مشاهده نکرده ام.

این شهروند خواستار بررسی بیشتر مساله از سوی مسوولین شد.

شهروند دیگری گفت: اکثر روستاییان شهرستان از سهمیه آرد برخوردارند اما عده ای با فروش آرد به قیمت آزاد نان خود را از نانوایی های سطح شهر رشتخوار تهیه می کنند.

رازی شکوهی افزود: هجوم روستاییان به نانوایی های شهر رشتخوار موجب ازدحام در مقابل نانوایی ها شده که اکثر اوقات به شهروندان شهری نان نمی رسد.

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: اکثر اوقات عده ای از دامداران شهرستان به دلیل ارزان بودن نان آن را خشک کرده و به مصرف دام می رساند.

یک عضو شورای شهر رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تائید مشکلات نانوایی ها مبنی بر عدم نظارت و کیفیت نان اظهار داشت: مشکلات مربوط به نان را به فرمانداری منتقل کرده ایم.

محمود ذباح افزود: در پی مراجعه مردم مبنی بر عدم کیفیت نان در رشتخوار در دیدار اعضای شورای شهر، فرماندار قول مساعد برای حل و فصل مشکل موجود در این نانوایی ها داد.

فرماندار رشتخوار نیز با تائید اینکه کیفیت نان در رشتخوار مطلوب نیست، گفت: همه نانوایی ها موظف به تحویل نان خوب به مردم هستند.

محمد عارفی افزود: برخی از نانوایی های این شهر به علت اعتراض مردم مبنی بر عدم کیفیت در ماه جاری بالغ بر 30 میلیون ریال جریمه شدند.

وی سهمیه آرد خبازی های شهر رشتخوار را در هر ماه 75 تن اعلام کرد و اظهار داشت: این سهمیه که مدتی از سوی اداره غله مقدار 7 درصد کاهش یافته بود مجدد جبران شد.

گفتنی است 36 نانوایی در شهرستان رشتخوار فعال است که تعداد 60 نانوایی به شهر رشتخوار مربوط است




فرهادقاسم پور ::: شنبه 86/12/25::: ساعت 6:57 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192277
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<