سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به خدمت، دانشمند است . [عیسی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

فرماندار رشتخوار گفت: رهایی از محرومیت و رفع مشکلات معیشتی یکی از مهمترین انتظارات مردم این شهرستان در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی است.

محمد عارفی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، افزود: یکی از خواسته‌های اساسی مردم شهرستان مرتفع نمودن مشکل پلاک 50 ثبتی شهر جنگل و 10 روستا در پلاک فوق این شهرستان است.

وی گفت: بسیاری از دامداران و کشاورزان در پی خشکسالی‌های 10 ساله گذشته و سال جاری زمین‌گیر شده‌اند و از رییس جمهور خواستار اختصاص اعتبارات ویژه در این خصوص هستند.

وی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص سهم شهرستان رشتخوار از محل تسهیلات زود بازده اقتصادی گفت: اعتبار این شهرستان از محل این بنگاه‌ها، 420 میلیارد ریال بود که باید طبق آن بیش از سه هزار شغل ایجاد می‌شد اما به علت عدم وجود زیرساخت‌ها و نبود سرمایه کافی در بانک‌های عامل، ‌عدم مطابقت وثیقه درخواستی بانک‌ها با مصوبات مربوطه به بنگاه‌های زود بازده که موجب معطلی درخواست‌کنندگان شده است و از این مبلغ فقط 20 میلیارد ریال آن به شهرستان اختصاص یافته است.

عارفی تاکید کرد: توجه به از بین بردن فقر در شهرستان رشتخوار، مقابله با مهاجرت جمعیت و بیکاری از دیگر انتظارات مردم این شهرستان در سفر دور دوم هیات دولت به این منطقه است.

فرماندار رشتخوار در عین حال برقی کردن چاه‌های کشاورزی و گاز رسانی به شهر جنگل و روستاهای شعاع 10 کیلومتر خط لوله گاز، تامین اعتبار برای احداث دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد، بهسازی بافت فرسوده رشتخوار و جنگل و اختصاص اعتبار به میراث فرهنگی جهت شناسایی و ثبت آثار تاریخی این شهرستان را از دیگر خواسته‌های مردم این شهرستان از رییس جمهور در دوم سفر به استان خراسان رضوی دانست.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/1/22::: ساعت 9:10 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 22


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192584
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<