سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترس که خدایت در معصیت خود بیند و در طاعت خویش نیابد و از زیانکاران باشى . پس اگر نیرومند شدى نیرویت را در طاعت خدا بگمار و اگر ناتوان گشتى ، ناتوانى‏ات را در نافرمانى او به کار دار . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

 

جانشین ستاد انتخابات استان:
صحت انتخابات در 4 حوزه انتخابیه هنوز تایید نشده است


محمدجواد رنجبر:جانشین ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت:صحت برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز در 4 حوزه انتخابیه استان تایید نشده است.

محمد آصفی یزدی در گفت وگو با خراسان افزود: از 12 حوزه انتخابیه در خراسان رضوی صحت برگزاری انتخابات در 8 حوزه از سوی شورای نگهبان تایید شده و در 4حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، تربت جام و تایباد،گناباد و خواف و رشتخوار هنوز توسط شورای نگهبان تایید نشده است.

وی ادامه داد:انتخابات مجلس در 3 حوزه انتخابیه مشهد و کلات،سبزوار و نیز قوچان و فاروج به دور دوم کشیده شده که صحت انتخابات در2 حوزه اول تایید و درحوزه سوم هنوز به تایید نرسیده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار داشت:دور دوم انتخابات مجلس هشتم به صورت قطعی در 2 حوزه انتخابیه مشهد و کلات و سبزوار طبق اعلام شورای نگهبان در روز جمعه شش اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: اگر در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج نیز انتخابات دور اول مجلس به تایید شورای نگهبان برسد،در این حوزه نیز دور دوم انتخابات برگزار می شود.

آصفی از احتمال مشخص شدن نماینده دوم حوزه انتخابیه قوچان و فاروج خبر داد و گفت: با توجه به شکایات انجام شده و بررسی های هیئت های اجرایی و نظارت، احتمال این که نماینده این حوزه انتخابیه در دور اول تعیین تکلیف شود نیز وجود دارد، اما منتظر نظر شورای نگهبان هستیم.

وی با بیان این که نامزدها از 29 فروردین ماه جاری به مدت یک هفته می توانند تبلیغات داشته باشند، از فراهم آوردن تمهیدات لازم و نیز مقدمات برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان رضوی خبر داد.وی تصریح کرد:در حوزه هایی که صحت برگزاری انتخابات مجلس به تایید شورای نگهبان نرسد، در آینده انتخابات میان دوره ای برگزار می شود.

جانشین ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی درباره علت مشارکت بیش از حد مردم در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تربت جام و تایباد نیز بیان کرد:با توجه به این که شهروندان در هر کجای ایران می توانند رای بدهند،به طور طبیعی کسانی که تعلق خاطری به آن منطقه دارند یا زادگاهشان آن جاست، در ایام انتخابات از سایر استان ها و شهرستان ها به زادگاه خود مراجعه می کنند که هیچ منع قانونی ندارد.

وی مشارکت در این حوزه انتخابیه را 94 درصد اعلام کرد و افزود: بالاترین میزان مشارکت در نقاط مختلف استان در این حوزه انتخابیه بوده است




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/1/22::: ساعت 9:19 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192577
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<