سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم باید خدا به هنگام نعمت شما را ترسان بیند ، چنانکه از کیفر هراسان . آن را که گشایشى در مالش پدید گردید و گشایش را چون دامى پنهان ندید ، خود را از کارى بیمناک در امان پنداشت ، و آن که تنگدست شد و تنگدستى را آزمایشى به حساب نیاورد پاداشى را که امید آن مى‏رفت ، ضایع گذاشت . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

به دنبال تعطیلی بانک صادرات شعبه جنگل؛
عضو شورای شهر:
همه مشتریان این بانک خواستار بازگشایی فوری این شعبه هستند

خبرگزاری دانشجویان ایران - رشتخوار
سرویس: اقتصادی

عضو شورای شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار گفت: بانک صادرات شعبه جنگل را در یک اقدام غیر منتظرانه تعطیل کرد که این امر موجب نارضایتی شدید مردم و تجمع در مقابل بانک در این شهر شد.

محمد طاهر صالحی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_ منطقه خراسان، با بیان این مطلب افزود: این بانک بدون اطلاع مردم یک مرتبه تمامی حساب های خود را به یکی از شعبات بانک صادرات در تربت حیدریه منتقل نمود که موجب نگرانی مشتریان و مردم بخش 20 هزار نفری جنگل شده است.

وی با اشاره به منحل شدن این شعبه در جنگل گفت: در این بانک تعداد 800 نفر از مشتریان را فقط خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و عموم اهالی از 19 روستا به اضافه شهر 6 هزار و 500 نفری جنگل است که همگی خواستار بازگشایی فوری این شعبه در این شهر هستند.

صالحی نیز گفت: جنگل دارای 160 حلقه چاه کشاورزی و 100 هزار راس دام است که در صورت اعمال مدیریت صحیح و جذب سرمایه های محلی علاوه بر بانک های موجود سایر شعب بانک قابل توجیه است.

وی نیز با بیان این که انتقال ناگهانی حساب های بانکی مردم از این بخش موجب بروز مشکلات و نارضایتی شده است خواستار استمرار فعالیت بانک صادرات در این شهر و بخش جنگل شد.

گفتنی است بخش جنگل در 120 کیلومتری شهر رشتخوار قرار دارد.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/1/29::: ساعت 6:43 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 24


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192586
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<