سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت (از سپاهیان خرد است) و هوس ضد آن . [امام صادق علیه السلام ـ در بیان سپاهیان خرد و نابخردی ـ]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار:
اصلاح نژاد دام افزایش تولید و بازده اقتصادی به دنبال دارد

 

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: اصلاح نژاد و ساماندهی تولید در واحدهای روستایی امری ضروری است.

محمد جواد مسعودی در گفت و گو با خرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، با بیان این مطلب افزود: با افزایش جمعیت و کمبود منابع غذایی و دغدغه های حاصل از آن طرح اصلاح نژاد دام روستایی بستر مناسبی برای افزایش راندمان تولید و بازده اقتصادی است.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: افزایش سرانه شیر و گوشت از اهداف پرورش در واحدهای دامپروری است که اصلاح نژاد به عنوان ابزاری موثر در جهت بهبود کمی و کیفی تولیدات و ارتقای بازده اقتصادی فعالیت ها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

این مسوول از اهداف طرح اصلاح نژاد دام را ایجاد نژادهای خالص، اشتغال، افزایش راندمان تولید و افزایش تولید پشم و پوست و الیافت دامی ذکر کرد.

مسعودی با بیان اینکه در سال گذشته طرح اصلاح نژاد دام در 4 روستای این شهرستان اجرا شد، تصریح کرد: برگزاری دوره توجیهی در روستاهای تحت پوشش، برگزاری کلاس های آموزشی، ثبت و جمع‌آوری اطلاعات دام های ماده روستایی از دیگر فعالیت های انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار خاطرنشان ساخت: در همین راستا مقدار 600 تن کنسانتره یارانه دار در بین دامداران تحت پوشش این طرح توزیع شد.




فرهادقاسم پور ::: یکشنبه 87/2/8::: ساعت 6:9 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 13


کل بازدید :192371
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<