سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای از امّتم را دوست بدارد، محبّتش را در دل های برگزیدگانش، در جان های فرشتگانش و ساکنان عرشش می افکند، تا دوستش بدارند . به حقیقتْ چنین کسی، دوستدار خدا است . خوشا به حالش! و اورا در روز قیامتْ نزد خداوند، حقّ شفاعت است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

مدیر اداره دامپزشکی رشتخوار:
واکسیناسیون دام سبک در شهرستان رشتخوار 6 درصد افزایش یافت

 

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان رشتخوار از افزایش 6 درصد واکسینه دام سبک خبر داد و گفت: مبارزه علیه بیماری سیاه زخم واکسینه بیش از 183 هزار راس دام انجام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، دکتر ابوالفضل غلام زاده در جمع دامداران این شهرستان،با بیان این مطلب افزود: برای پیشگیری از آبله گوسفند و بز این اداره بیش از 251 هزار راس دام را علیه این بیماری واکسینه نموده است.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان رشتخوار در زمینه تب برفکی گاوی نیز در این شهرستان تصریح کرد: عملیات واکسیناسیون تب برفکی گاوی به تعداد 21 هزار راس دام انجام شد.

دکتر غلام زاده نیز خبر از واکسینه تب برفکی 203 هزار راس دام سبک در این شهرستان خبر داد و گفت: آمار مرگ و میر بره و بزغاله در اثر تب برفکی در این شهرستان به شدت کاهش یافته است.

وی نیز از مبارزه با انگل های خارجی دام خبر داد و افزود: بیش از 240 هزار راس گوسفند و گاو علیه انگل های خارجی، سمپاشی شد و بیش از یک میلیون و 148 هزار متر مربع نیز جایگاه اینگونه دام ها کار سمپاشی انجام گرفت.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان رشتخوار اظهار داشت: کار نظارت بر کشتارگاه و فرآورده های خام دامی به طور روزانه در اماکن عرصه پروتئین خام دامی، مرغ فروشی ها و رستوران ها این شهرستان انجام می شود.

غلام زاده با اشاره به خشکسالی 11 ساله اخیر در این شهرستان تصریح کرد: سرمای شدید سال گذشته بیش از 14 هزار بره و بزغاله را از پای درآورد




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 87/2/10::: ساعت 10:3 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13


بازدید دیروز: 13


کل بازدید :192383
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<