سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بی گمان ابراهیم (خود به تنهایی) امتی مطیع خداوند وپاکدین بود و از مشرکان نبود .»، روایت شده است که وی آموزگار نیکی ها بود . [در تفسیر سخن خدای متعال]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

 

عضو شورای اسلامی بخش جنگل:
ساکنان برخی روستاهای بخش جنگل رشتخوار از امکانات اولیه زندگی محرومند

عضو شورای اسلامی بخش جنگل شهرستان رشتخوار گفت: برخی از روستاهای این بخش از جمله آهنگران، دوچاهی و علی‌نقی سفلی و علیا از امکانات اولیه زندگی محرومند.

حسن حسینی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، با بیان این مطلب افزود: نبود بهداشت، آب شرب انسان و دام، راه مناسب و روشنایی معابر در شب از جمله مشکلات این روستاهاست.

وی اظهار داشت: روستاییان این منطقه از کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی و جوانان از فقدان اشتغال و نبود امکانات ورزشی رنج می‌برند.

حسینی همچنین از نبود خانه ‌بهداشت در برخی از روستاهای بخش جنگل انتقاد کرد و گفت: اکثر ساکنین این روستاها با مشکل بهداشت و درمان روبه‌رو هستند.

این عضو شورای شهر جنگل همچنین با اشاره به تخریب قنات های منطقه از مسوولان ذیربط خواست تا با تامین اعتبار برای لای روبی این قنات ها مشکل کمبود آب کشاورزی را برطرف کنند.

بخش جنگل دارای 19 روستاست که اکثر مردم آن دامدار و کشاورز هستند و با وجود بیش از 200 چاه موتور کشاورزی در این بخش اکثر ساکنین این منطقه دارای وضعیت مالی مناسب نبوده و چاه های آب کشاورزی را غیربومیان و کل مالکان اداره می‌کنند




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 9:59 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 17


بازدید دیروز: 13


کل بازدید :192387
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<