سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حق سنگین است اما گوارا ، و باطل سبک لیکن در کام چون سنگ خارا . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

امنیت فرهنگی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

جعفری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با تاکید بر حفظ امنیت فرهنگی در جامعه، گفت: خودباوری در عرصه مادی و امنیت فرهنگی در عرصه معنوی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است. به گزارش ایرنا سیدجواد جعفری سه شنبه در جمع اصحاب فرهنگ و هنر رشتخوار افزود: التقاط، شبهه و جایگزین شدن خودمحوری به جای خدامحوری و دین باوری از موضوعات تهدیدکننده امنیت فرهنگی هستند، بنابراین وظیفه ما اشاعه دین محوری از طریق مطالعه و تجزیه و تحلیل است.
وی بیان داشت:باید ارزش های اسلامی، الهی و معنوی در دنیا رایج شود و جایگزین فرهنگ پوچی، ناهنجارها و دستاورد فرهنگی غرب شود.
جعفری اظهار داشت: همه اصحاب هنر و فرهنگ امروزه با مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و توطئه های فرهنگی باید قدم های موثر در حفظ ارزش های معنوی و دینی بعنوان یک سرباز انقلاب اسلامی اقدام کنند.
او با تاکید براینکه جامعه فرهنگ و هنر باید نسبت به ناهنجارها و توطئه فرهنگی دشمن بی تفاوت نباشند، اظهار داشت: دولت با فراهم کردن ابزار یا ساختارسازی فرهنگی باید زمینه مقابله با انحرافات فرهنگی و ضد ارزش های اسلامی فراهم نماید.
جعفری گفت: همانطور که دشمنان نتوانستند فرهنگ و هویت را بگیرند و فرهنگ پوچی و ابتذال را جایگزین فرهنگ و تلاش و دینداری کشور کنند، باید هم اکنون نیز با تلاش بیشتری به حفظ اخلاق و ارزش های الهی بپردازیم.
او با اشاره به تحقق مصوبات دولت به رشتخوار اظهار داشت:در این سفر با پیشنهاد استان خراسان هشت نقطه از جمله رشتخوار که در استان فاقد اداره فرهنگ و ارشاد بود، تصویب شد.
وی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان قول مساعد داد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار نیز در ادامه این گردهمایی با اشاره به فعالیت شش انجمن فرهنگی هنری و هفت کانون مساجد و دو کتابخانه عمومی در شهرستان گفت:سالن اجتماعات ارشاد اسلامی با مصوبه هیات دولت به مبلغ ? ????میلیون ریال قابل استفاده شده است.




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 87/4/25::: ساعت 10:59 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 43


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192605
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<