سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را براى جز دنیا آفریده‏اند نه براى دنیا و راهگذارى است به جهان فردا . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

مردم رشتخوار خواستار اختصاص سهمیه ویژه جبران خسارت هستند
عضو شواری شهر جنگل:
مردم از سهمیه کالای یارانه‌ای عملا محروم شده‌اند

در پی بروز خشکسالی‌های اخیر به خصوص در شهرستان رشتخوار خراسان رضوی، مردم فشارهای سنگین ناشی از مشکلات اقتصادی برای تهیه ارزاق عمومی بر دوش می‌کشند و خواستار اختصاص سهمیه ویژه جبران خشکسالی از مسوولان کشوری و استانی هستند.

غلام‌خان زرین، عضو شورای اسلامی در شهرستان رشتخوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) _ منطقه خراسان، افزود: شهرستان 70 هزار نفری رشتخوار که بیش از 93 درصد آنان را بهره‌برداران کشاورزی و دامداران تشکیل می‌دهند، در پی بروز سرما و خشکسالی سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان زیان دیده‌اند و جای دارد مسوولان به داد مردم این شهرستان برسند.

محمد طاهری صالحی، عضو شواری شهر جنگل نیز با اشاره به بروز خشکسالی و سرمای سال 86 گفت: از سه ماه قبل تاکنون 6 شماره کالا برگ شهری و کالا برگ روستایی اعلام شده که مردم این شهر هیچ کدام را در اختیار ندارند و از سهمیه کالای یارانه‌ای عملا محروم شده‌اند.

وی افزود: با توجه به فقر و محرومیت منطقه، خشکسالی بی سابقه و گرانی ارزاق، فشار سنگینی به دلیل نداشتن کالا برگ به مردم وارد شده است به طوری که تعداد زیادی از خانوارها مبادرت به دریافت کالا برگ روستایی از بخش مرکزی رشتخوار، تربت حیدریه و گناباد کرده اند که موجب استخراج آمارهای نادرست و ایجاد اخلال در تخصیص سهمیه‌ها می شود.

وی نیز خبر از ارسال نامه ای به رییس جمهور در خصوص اختصاص سهمیه ویژه جبران خسارات داد.




فرهادقاسم پور ::: دوشنبه 87/4/31::: ساعت 2:41 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 36


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192598
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<