سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست از عهده دوستى برنیاید تا برادر خود را در سه چیز نپاید : هنگامى که به بلا گرفتار شود ، هنگامى که حاضر نبود هنگامى که در گذرد . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

فرماندار رشتخوار:
خبرنگاران نقص ها و مشکلات را به مسوولان بگویند
سوژه های خبری نباید به امنیت ملی کشور ضربه بزند

فرماندار رشتخوار گفت: با توجه به حساسیت و تاثیرگذاری کار خبرنگاران در افکار عمومی، سوژه های خبرنگار نباید سوژه ای برای رسانه های غربی شود و به امنیت ملی کشور ضربه بزند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمدعارف عارفی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رشتخوار با بیان اینکه خبرنگاران با انتقادهای سازنده، نقص ها و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند، اظهار داشت: انتقاد موجب بیداری مسوولان و بر طرف شدن مشکلات مردم می شود.

فرماندار رشتخوار با اشاره به نقش خبرنگار در جامعه، بیان داشت: در دنیای امروز خیلی از مسایل، از جمله سیاست های توسعه طلبانه و استعمار گونه غرب مانند حمله به عراق و افغانستان و ... توسط ارباب رسانه توجیه و به جوامع منتقل می شود.

وی وظیفه خبرنگار را در این رسالت مهم ارایه اطلاعات کامل از اخبار و انتقال صحیح به جامعه ذکر کرد و گفت: تمامی مسوولان موظف به همکاری با خبرنگاران هستند و آن عده از مسوولانی که با خبرنگاران همکاری ندارند با انتقاد از حوزه کاری آنان می توان در رفع مشکلات موجود قدم برداشت.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه خیلی از مردم از خدمات دولت اطلاع ندارند، افزود: خبرنگاران را دعوت به ارائه خدمات انجام شده دولت در این شهرستان می کنم.




فرهادقاسم پور ::: شنبه 87/5/19::: ساعت 2:24 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 32


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192594
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<