سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

فرماندار رشتخوار:
3 هزار خانوار رشتخواری در طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی مشارکت کردند

فرماندار رشتخوار گفت: طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها در راستای اجرای سیاست های دولت و هدفمند کردن یارانه ها از اول مردادماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان شروع شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمد عارف عارفی در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار با بیان این مطلب افزود: تاکنون بیش از 3 هزار خانوار اطلاعات اقتصادی خانواده های خود را تحویل مراکز جمع آوری در این شهرستان داده اند.

وی از شهروندان خواست با تکمیل فرم شماره یک که توسط اداره پست شهرستان توزیع شده است مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده به پایگاه های جمع آوری اطلاعات اقتصادی مراجعه و دولت و برنامه ریزان را جهت برنامه ریزی برای آینده ای روشن و امیدوار کننده یاری نمایند.

فرماندار رشتخوار گفت: 22 ایستگاه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار با 24 مامور و 4 نفر کارشناس آمار که توسط آموزش و پرورش شهرستان معرفی گردیده اند که کار اجرایی طرح را برعهده دارند.

وی با ذکر اینکه بحث سرشماری اقتصادی یک پروژه عظیم ملی از سوی دولت است، افزود: هدفمند کردن یارانه ها و اجرای عدالت در استفاده از یارانه ها از اهداف این طرح است.

عارفی نیز بر تاکید بر اینکه مسوولان بر انجام پروژه های عمرانی شهرستان و زیرمجموعه خود جدی نظارت کنند، خاطر نشان کرد: همه مسوولان بر جذب اعتبارات عمرانی به خصوص اعتبارات استانی تلاش مضاعف نمایند.

وی با بیان اینکه از دو هفته قبل طرح نظارت یکپارچه بر پروژه های عمرانی در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار داشت: هر مسوول باید هر ماه از پروژه های عمرانی تحت اختیار خود سرکشی کرده و گزارش را به سایت مربوط ارائه دهند.




فرهادقاسم پور ::: دوشنبه 87/5/21::: ساعت 2:27 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 36


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192598
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<