سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند می تواند هنگامی که از چیزی که نمی داند پرسیده شود، بگوید : «خدا داناتر است» و برای غیر دانشمند این حقّ نیست . [امام صادق علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار از کاهش شدید تولید گندم در سال جاری خبر داد

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: در پی 11 ساله شدن خشکسالی دراین شهرستان و خسارت بیش از 10 میلیارد ریال به مزارع و باغات آن، امسال تولید گندم با کاهش شدید روبه رو بوده است.

محمد جواد مسعودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: علیرغم خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال گذشته از مرز 34 هزار تن گذشته اما براساس آخرین آمارها، در سال جاری این میزان تاکنون به 5 هزار تن رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار اظهار داشت: کاهش تولید گندم در این شهرستان، کاهش درآمد کشاورزان را در پی داشته که این امر موجب کمبود نقدینگی را در پی داشته و اکثر کشاورزان گندم کار برای عملیات زراعی کشت سال جدید دچار مشکل اساسی اند.

وی با در خواست تمدید بازپرداخت تسهیلات بانکی کشاورزان گفت: برای جبران خسارت خشکسالی و سرمازدگی دولت باید با ارائه تسهیلات جدید به منظور نوسازی، بازسازی و تامین نهادها کشاورزان را یاری کند.

وی ایجاد بیمه بیکاری برای کشاورزان و باغداران، اصلاح ساختار بیمه محصولات کشاورزی و تامین علوفه یارانه دار را از دیگر راه های تامین خسارت ناشی از خشکسالی برای کشاورزان و دامداران این شهرستان ذکر کرد.




فرهادقاسم پور ::: یکشنبه 87/6/3::: ساعت 8:10 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 46


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192608
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<