سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دو مسلمان یکدیگر را ببینند و یکی از آنان به دیگری سلام کند و با او دست دهد، محبوب ترین آنان نزد خداوند، خوش روترین آنان نسبت به دیگری است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

نخستین سالن سرپوشیده ورزشی بانوان رشتخوار به بهره برداری رسید
فرماندار رشتخوار:
توسعه ورزش همگانی با همکاری مردم میسر است

 

نخستین سالن سرپوشیده ورزشی بانوان شهرستان رشتخوار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمد عارفی فرماندار رشتخوار در این مراسم گفت: قبل از شروع کار دولت نهم سرانه ورزشی در استان خراسان رضوی 27 سانتیمتر بود که با تلاش‌های سه ساله دولت سرانه ورزشی در این استان به حدود 50 سانتیمتر رسیده است.

وی افزود: هر چند سرانه ورزشی استان تا رسیدن به یک متر که متوسط کشوری است، فاصله زیادی دارد اما همچنان تلاش می‌شود که این سرانه به وضعیت مطلوب نزدیک شود.

او گفت: در شهرستان رشتخوار سه سالن ورزشی از طرح‌های سفر رییس جمهوری به رشتخوار افتتاح شده که دو سالن آن مربوط به بانوان در سطح شهرستان است.

عارفی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی با همکاری و همراهی مردم میسر است، گفت: برای احداث هر یک از این سالن‌ها اعتباری بالغ بر 2500 میلیون ریال صرف شده است.

وی گفت: برای نشاط و شادابی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با توجه به اینکه منابع دولتی محدود است، از منابع بخش خصوصی دراین امر باید بهره جست.

او اضافه کرد: یکی از عمده مشکلات بخش ورزش نگهداری اماکن است که باید برای این امر اقدامات جدی صورت گیرد تا تاسیسات احداثی دوام بیشتر داشته باشند.




فرهادقاسم پور ::: چهارشنبه 87/6/6::: ساعت 6:36 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 44


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192606
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<