سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند از قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال نفرت دارد [امام کاظم علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

فرمانده نیروی انتظامی رشتخوار خبر داد:
کشف 634 کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از 27 هزار سوخت قاچاق طی یک سال گذشته

فرمانده نیروی انتظامی رشتخوار گفت: مجموع انواع کشفیات نیروی انتظامی در رشتخوار از زمان ارتقای این نیروی طی یک سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، سرهنگ علی حیرانی در ستاد گرامیداشت هفته دولت در فرمانداری افزود: در این مدت، جرایم شهرستان با کاهش شدید مواجه شده است.

وی با اشاره به این که ضریب امنیتی شهرستان در وضعیت مناسبی است، بیان داشت: نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت و انضباط اجتماعی و طرح‌های ویژه ایام تعطیلات و تابستان، به صورت شبانه‌روزی در جهت حفظ امنیت و رفاه مردم گام برمی‌دارد.

سرهنگ حیرانی در ادامه با اشاره به کشف ‌634 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول یک سال، اظهار داشت: نیروی انتظامی سال گذشته بیشترین کشفیات مواد مخدر را داشت که این نشان دهنده برخورد قاطع با عناصر اصلی قاچاقچیان است.

فرماندهی انتظامی شهرستان رشتخوار گفت: این نیرو طرح‌های مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، سازمان، قاچاق کالا و ارز و برخورد با موتورسواران را به طور مستمر در سطح شهرستان انجام می‌دهد.

وی خبر از کشف ‌27 هزار و ‌915 لیتر انواع سوخت قاچاق، پنج قبضه سلاح، ‌5/28 لیتر مشروبات الکلی، ‌75 قطعه تجهیزات ماهواره و ‌50 حلقه سی‌دی، فیلم و نوار غیرمجاز طی یک سال گذشته خبر داد.




فرهادقاسم پور ::: چهارشنبه 87/6/6::: ساعت 6:43 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 25


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192587
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<