سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

20 کلاس قرآن آموزی در مساجد رشتخوار بر پا شد

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: به منطور بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان 20 کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن مجید در مساجد این شهرستان بر پا شده است.

حجت الاسلام حسن قاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(اسنا)_منطقه خراسان، از برگزاری کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن مجید در مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: به منطور بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان 20 کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن مجید در مساجد این شهرستان بر پا شده است، که نیمی از این کلاس های ویژه آقایان و نیمی دیگر برای خانم ها پیش بینی شده است.

وی بر توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: جلسات تفسیر سوره های قرآن نیز در ماه مبارک رمضان در این شهرستان درحال اجرا است.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی رشتخوار اظهار داشت: همچنین برنامه های تفسیر قرآن در روستاهای این شهرستان نیز توسط روحانیان طرح هجرت و مستقر، در حال برگزاری است.

قاسمی خاطر نشان ساخت: جلسات روخوانی قرآن نیز در مراکز شهری این شهرستان اکثرا خانگی انجام می شود که به صورت ده تا 15 نفره در یک منزل جمع شده و قرآن خوانی انجام می شود.

 




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 87/6/19::: ساعت 6:6 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 33


بازدید دیروز: 19


کل بازدید :192595
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<