سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را از کسی پنهان بدارد یا برآن به عنوان پاداش مزد گیرد، هرگز آن دانش به وی سودی نرساند . [امام سجّاد علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار:
بیش از 3 هزار هکتار از اراضی شهرستان تحت پوشش بیمه است

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 هزار و 314 هکتار از اراضی شهرستان رشتخوار تحت پوشش خدمات بیمه کشاورزی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمد جواد مسعودی در کارگروه آب و کشاورزی رشتخوار خاطرنشان کرد: به علت عدم آشنایی کشاورزان شهرستان به فرهنگ بیمه محصولات خود متاسفانه از 44 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات زراعی آبی در این شهرستان فقط تعدادی کشاورز، محصولات خود را بیمه کرده‌اند.

به گفته وی کشاورزان در صورت بیمه محصولات خود کمترین آسیب را از نظر اقتصادی در مواقع بحرانی متحمل خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار افزود: کشاورزان می‌توانند نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود از طریق صندوق بیمه بانک کشاورزی رشتخوار اقدام کنند.

وی با ذکر اینکه مهمترین محصولات زراعی این شهرستان را محصولات گندم، پنبه، جو، چغندر، کلزا و زعفران تشکیل می دهد، اظهار داشت: دولت هر ساله اعتبارات خاصی برای جبران خسارات ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند، پرداخت می‌کند.

مسعودی گفت: در سال‌جاری صندوق خسارات بیمه بانک کشاورزی بیش از یک میلیارد و 465 میلیون ریال به کشاورزان این شهرستان پرداخت کرده است.

وی میزان خسارت پرداختی را به باغداران این شهرستان بیش از یک میلیون و 980 هزار ریال ذکر کرد.




فرهادقاسم پور ::: یکشنبه 87/6/24::: ساعت 5:46 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 37


بازدید دیروز: 13


کل بازدید :192407
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<