سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما برادرش را در راه خدا دوست داشت، او را [از این دوستی [باخبر کند، که این کار، الفت راپایدارتر می سازد و دوستی را استوارتر می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

امام جمعه رشتخوار:
اگر مسوولان به فکر رشد و تعالی فرهنگ جامعه باشند، جرم و جنایت کاهش می‌یابد
امام جمعه رشتخوار گفت: فرهنگ بالای مردم می‌تواند باعث کاهش جرم در جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، حجت‌الاسلام محمد کازری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان رشتخوار با اشاره به دستاوردهای ماه مبارک رمضان و کاهش جرم و جنایت در جامعه یادآور شد: اگر مسوولان به فکر رشد و تعالی فرهنگ جامعه باشند و معنویت بر جامعه حاکم شود، جرم و جنایت کاهش شایانی خواهد داشت.

وی از متولیان ایجاد فرهنگ در جامعه خواست با اهتمام بر فرهنگ سازی و ایجاد بستر لازم برای گسترش معنویت تلاش نمایند.

کازری افزود: اعتبارات فرهنگی در جامعه برای فرهنگ سازی معنوی کم است و برای از بین بردن ساختار غلط فرهنگی فقط با رشد و تعالی فرهنگ معنوی می‌توان جامعه را ساخت.

وی با بیان اینکه باید به ترویج فرهنگ قرآن در جامعه بپردازیم، افزود: به طور حتم اگر در جامعه‌ای به خصوص در خانواده‌ای کسی قرآن و نماز نخواند و معتقد به خواندن قرآن و نماز نباشد، موانع درونی برای رسیدن به جرم به صفر می‌رسد و فرد به راحتی می‌تواند مرتکب جرم شود.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به بازسازی حرم بارگاه موسی بن جعفر توسط خراسانی‌ها خاطرنشان کرد: داشتن گنبد و بارگاه ائمه اطهار در دین مبین اسلام جزو شعائر دینی ماست و همه برای بازسازی آن باید تلاش کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کودک اظهار داشت: آموزه‌های دینی در بین کودکان باید از سوی والدین و مسوولان گسترش یابد




فرهادقاسم پور ::: شنبه 87/7/13::: ساعت 7:19 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13


بازدید دیروز: 12


کل بازدید :192531
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<