سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

انتقاد یک عضو شورای اسلامی رشتخوار از عدم سکونت مدیران اجرایی درشهرستان

یک عضو شورای اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: یکی از آفات مهم مدیریت در شهرستان رشتخوار عدم تمایل مدیران و روسای ادارات این شهرستان جهت سکونت در محیط کارشان است که مشکلاتی را برای مردم فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمود ذباح در جمع اعضای تحریریه نشریه مکتوب رشتخوار، گفت: با وجود آنکه یکی از سیاست های مهم دولت نهم بحث سکونت مدیران در حوزه کاری‌شان است و رییس جمهوری نیز بر این مساله تاکید فراوان دارد اما متاسفانه اکثر مدیران دولت نهم در شهرستان رشتخوار اعتقادی به این مساله ندارند.

سردبیر نشریه مکتوب رشتخوار خاطر نشان کرد: سکونت مدیران در محل خدمت می‌تواند آنها را در تعامل با مردم قرار داده و موجبات آشنایی بیشتر مدیران با مشکلات و تنگناهای حوزه کاری‌شان را فراهم ‌سازد.

وی تصریح کرد: شعار دولت نهم مهرورزی و خدمت به بندگان خداوند و مردم است اما متاسفانه اغلب مدیران شهرستان رشتخوار تنها در مدت زمان محدود ساعات اداری در این شهرستان محروم حضور داشته و حتی برخی از مدیران غیر از مسیر اداره خود از نقاط دیگر شهرستان هم عبور نمی‌کنند.

ذباح با انتقاد شدید از این مساله بیان داشت: انتظار داریم استاندار و مدیران استانی در گزینش مدیران شرط سکونت در محل کار را جزو پیش شرط صدور احکام مدیریتی قرار داده تا ما شاهد این مشکلات نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: هر روزه تمامی رشتخواری ها در پایان ساعات اداری شاهد خیل وسایل نقلیه اداری در مسیر رشتخوار به تربت حیدریه هستند که حمل و نقل مدیران و عده‌ای از کارمندان را انجام می‌دهند و این مساله موجب نارضایتی مردم شده است.




فرهادقاسم پور ::: شنبه 87/7/13::: ساعت 7:21 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :192635
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<