سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قدر پرسیدند ، فرمود : ] راهى است تیره آن را مپیمایید و دریایى است ژرف بدان در میائید ، و راز خداست براى گشودنش خود را مفرسایید . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

صنعت خودروسازی کشور باید به سمت استانداردهای جهانی پیش برود
  
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت خودروسازی کشور برای موفقیت در بازار جهانی باید به سمت استانداردهای جهانی پیش برود. محمدرضا سجادیان روز سه شنبه به مناسبت روز جهانی استاندارد به خبرنگار ایرنا اظهارداشت سطح کیفی و استاندارد در خودروهای ساخت داخل مطلوب است اما افزایش ضریب ایمنی به طور کامل ضرورتی است که باید مورد توجه شرکت های خودروساز قرار گیرد .
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلوبیت اجرای قانون دفاع از حقوق مصرف کنندگان خودرو ، افزود: بر اساس این قانون در صورت مقصر شناخته شدن شرکت خودرو ساز از سوی کارشناسان در بروز هر گونه حادثه برای خودرو ، شرکت مربوطه موظف به پرداخت خسارات مالی و جانی وارد شده است .
او با بیان اینکه تا کنون شکواییه ای در خصوص عدم اجرای این قانون از سوی اشخاص حقیقی به کمیسیون ارسال نشده است، گفت : کمیسیون صنایع و معادن آمادگی بررسی هرگونه شکایت در خصوص نحوه اجرای این قانون از سوی مردم را دارد .
او در ادامه اظهار داشت: برای پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی () ?WTO? و ورود به بازارهای جهانی و رقابت در این بازارها لازم است که
استانداردهای جهانی را در تولیدات رعایت کنیم .
وی ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت خودروسازان کشور، راه اندازی خط تولید برخی خودروها در کشورهای آمریکای لاتین و غیره را موفقیتی برای ایران دانست.
سجادیان گفت: در حال حاضر بطور متوسط هر دو خانواده ایرانی یک خودرو دارد و هم اینک هفت تا هشت میلیون خودرو در کشور در دست مردم است و لذا ایمنی این خودروها از مواردی است که با توجه به گستردگی مصرف در بین مردم باید به جد مورد توجه قرار گیرد .




فرهادقاسم پور ::: چهارشنبه 87/7/24::: ساعت 9:32 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 24


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :192650
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<