سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسر آدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

توسعه فرهنگی شهرستان نیازمند ایجاد مراکز دانشگاهی است

رییس شورای شهر رشتخوار گفت: توسعه فرهنگی در این شهرستان مستلزم ایجاد مراکز دانشگاهی و آموزش عالی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، اسماعیل میرسیاسی در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در این شهرستان 65 هزار نفری تنها دانشگاه پیام نور با ظرفیت محدود فعالیت دارد .

وی معتقد است: توسعه زیرساخت های فرهنگی در مناطق محروم نیازمند راه اندازی و گسترش مراکز فرهنگی، آموزشی و خدماتی است.

وی افزود: خواسته مردم این شهرستان از دور دوم سفر رییس جمهوری و هیات دولت تصویب، ایجاد و راه اندازی مرکز آموزش عالی است.

وی گفت: شهرداری رشتخوار و مردم خیر این شهر مقدار سه هکتار زمین به دانشگاه پیام نور اهدا کرده اند که علیرغم جذب بیش از 300 میلیون تومان متاسفانه هنوز هیچ گونه فعالیتی برای احداث آن نشده است که فرماندار این شهرستان نیز بر این موضوع اعتراضاتی داشت.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از محروم ترین مناطق خراسان رضوی است، گفت: با توجه به نگاه توسعه ای دولت نهم، توسعه زیرساخت ها ضروری است.

رییس شورای شهر رشتخوار در ادامه به گزارش 6 ماهه شورای شهر رشتخوار پرداخت و گفت: این شورا در نیمه اول سال جاری با برگزاری 24 جلسه رسمی و 15 جلسه غیر رسمی دارای 28 مصوبه بود که همه آن اجرایی شده است.

وی گفت: شورای شهر بیش از 4 هکتار زمین به منطقه انتظامی این شهرستان واگذار کرده که امید است مراحل احداث این منطقه زودتر آغاز شود.

میرسیاسی نیز از عدم استقرار بر خی از ادارات در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: چرا برخی از ادارات برای رفع مشکلات مردم در این شهرستان استقرار نمی یابند؛ شورای شهر در حد توان برای استقرار ادارات تلاش می کنند.

او خواستار تخصیص هر چه سریعتر اعتبارات جاده رشتخوار - چخماق - فریمان شد و گفت: به دلیل نداشتن اعتبار این پروژه مدتی است که تعطیل شده است.

رییس شورای شهر رشتخوار از تعطیلی برخی از پروژه ها و عدم پیشرفت فیزیکی آنها انتقاد کرد




فرهادقاسم پور ::: شنبه 87/8/4::: ساعت 1:54 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 35


کل بازدید :192248
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<