سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تندخویى گونه‏اى دیوانگى است ، چرا که تندخو پشیمان شود و اگر پشیمان نشد دیوانگى او استوار بود . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

22میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان رشتخوار اختصاص یافت
 
مسوول دفتر فنی فرمانداری رشتخوار از تخصیص 22میلیارد و 456میلیون ریال کمک بلاعوض به کشاورزان رشتخوار خبر داد.
به گزارش ایرنا مسعود یاوری روز پنجشنبه در کارگروه ستاد خشکسالی این شهرستان گفت: 22میلیارد و 586میلیون ریال اعتبار به منظور جبران خسارت خشکسالی در سال جاری صرف پروژه های آب شرب - کشاورزی - عرصه های منابع طبیعی و محیط زیست در این شهرستان می شود.
وی افزود: با هدف کمک به کشاورزانی که محصولات کشاورزی انان فاقد پوشش بیمه بوده نیز دولت نهم و ستاد حوادث این شهرستان در سال جاری مبلغ هفت میلیارد و 181میلیون ریال کمک بلاعوض برای جبران خسارت ناشی از سرما و خشکسالی اختصاص داده است.
مهندس یاوری اظهار داشت: مبلغ پنج میلیارد و 413میلیون ریال کمک های فنی اعتباری هم جهت اصلاح و توسعه شیوه های آبیاری و دو میلیارد و 234 میلیون ریال نیز برای توسعه بیمه محصولات کشاورزان این شهرستان اختصاص یافت.
وی همچنین از اختصاص هفت میلیارد و 628میلیون ریال اعتبار جهت تامین یارانه نهادهای کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت:این اعتبار در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است که باید مسوولین جهاد کشاورزی شهرستان جهت جذب آن پیگیری کنند.
وی در ادامه از تمدید یکساله وامهای کشاورزان و دامداران خسارت دیده ناشی از خشکسالی و سرمازدگی در کلیه بانک های شهرستان خبر داد



فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/9/28::: ساعت 10:0 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192274
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<