سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخلاص، رازی از رازهای من است که آن را به قلب هریک ازبندگانم که دوستش داشته باشم، می سپارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به نقل از جبرئیل از خداوند نقل می کند ـ]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

امام جمعه رشتخوار:فرهنگ غدیر تضمین کننده موقعیت مسلمانان در جهان است
امام جمعه خواف گفت: فرهنگ غدیر، فرهنگ پویایی و بالندگی است و مسلمانان با پیروی از این فرهنگ می توانند زمینه ساز جهانی شدن اسلام را فراهم کنند.
حجت الاسلام رمضانی روز سه شنبه در جمع مردم رشتخوار در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه در جهت ترویج فرهنگ نهج البلاغه تاکنون اقدامات مناسب انجام نشده، اضافه کرد: باید در این خصوص اقدامات مناسب انجام شود و با فرهنگ سازی زمینه ترویج این کتاب فراهم شود.
وی با تاکید بر مردمی بودن مراسم غدیر اضافه کرد: باید برنامه های غدیر مانند نیمه شعبان حالت مردمی به خود گرفته و زمینه حضور بیشتر جوانان در این عرصه بیشتر فراهم شود.
وی فضاسازی شهری در زمینه عید غدیر را بسیار مهم و ضروری خواند و اظهار داشت: بازدید از خانواده سادات، برگزاری مراسم های جشن و سرور، توجه به گفتمان دینی درباره غدیر و تبلیغات وسیع از دیگر راهکارهای پررنگ تر شدن فرهنگ غدیر در جامعه است.
رمضانی با اشاره به اینکه عید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان است، گفت:
مساله غدیر باید با برنامه ریزی فرهنگی و حضور مردم مانند واقعه عاشورا در جامعه نهادینه شود.
وی یادآور شد: مساله غدیر می تواند وحدت مسلمانان را بیش از پیش تقویت کند و در این زمینه دستگاههای فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای، ورزشی و اجرایی می توانند برای ترویج بیشتر فرهنگ غدیر در جامعه تلاش کنند.



فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/9/28::: ساعت 10:0 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192271
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<