سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بدانید دانشی که در آن اندیشیدن نباشد، خیری ندارد . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

نماینده مردم خواف در مجلس:اعتبارات حوزه صنایع دستی بسیار کم است
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای صنایع دستی خواف و رشتخوار نسبت به تنوع محصولات تولید شده در این شهرستان ها و پتانسیل های موجود صادرات بسیار اندک است. به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، محمد رضا سجادیان گفت: صنایع دستی تولید شده در شهرستانهای خواف و رشتخوار شهرت جهانی دارند به نحوی که به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شوند.


وی اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در زمینه صادرات صنایع دستی در کشور متاسفانه اعتبارات اختصاص داده شده به این بخش بسیار اندک است.
وی افزود: در سال جاری اعتبار در نظر گرفته شده برای صنایع دستی شهرستان خواف چهار میلیون تومان بوده است که با این رقم نمی توان از فعالان این صنعت حمایت کرد.
سجادیان با ابراز نگرانی از عدم حمایت جدی مسئولین از صنایع دستی کشور بیان داشت: صنایع دستی و حمایت از آن یک بحث ملی است که نه تنها در منطقه خواف و رشتخوار بلکه در تمام کشور باید به آن توجه بیشتری شود چراکه علیرغم ارز آور بودن آن، بسیاری از فعالان این عرصه در حال کناره گیری از این صنعت می باشند.
وی با انتقاد از عدم وجود مکان اقامتی در شهرستان های خواف و رشتخوار تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری نسبت به ایجاد زیرساختهای گردشگری در شهرستانهای کشور ضعیف عمل کرده است



فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 87/9/28::: ساعت 10:2 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192272
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<