سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور حکمت، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رشتخوار:
700 واحد مسکونی روستایی در شهرستان مقاوم سازی شده است
مسوولان نقشه های کانون آسیب پذیر در برابر زلزله را شناسایی کنند

خبرگزاری دانشجویان ایران - رشتخوار
سرویس: شهرستان‌ها

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: 702 واحد مسکونی روستایی در رشتخوار مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمدرضا مرادیان گفت: بنیاد مسکن در راستای برنامه دولت، سالانه بیش از 200 هزار واحد مسکونی روستایی را مقاوم سازی می نماید که طی 10 سال آینده کلیه منازل روستایی کم دوام مقاوم سازی می شود.

وی گفت: این اداره با هدف پیشگیری از تخریب زود هنگام مسکن، افزایش عمر مفید ساختمان، افزایش ضریب اطمینان ساکنین آن و استفاده بهینه از این سرمایه ملی در بخش مسکن از سال 84 تا کنون بیش از 2 هزار واحد مسکونی را در سه شهرستان رشتخوار، مه ولات و تربت حیدریه مقاوم سازی کرده است.

به گفته وی سهم شهرستان رشتخوار از واحدهای مسکونی رروستایی بیش از 880 واحد است که تا کنون با 746 نفر برای ساخت این واحدها عقد قرار داد شده و تا کنون 702 واحد آن احداث شده است.

مرادیان خاطرنشان کرد: تعداد 17 نفر کارشناس و کاردان به عنوان ناظر نظام مهندسی روستایی بر ساخت و سازهای روستایی در سه شهرستان رشتخوار، مه ولات و تربت حیدریه ساماندهی شده است.

رییس بنیاد مسکن این شهرستان از مسوولان خواست تا نقشه های کانون آسیب پذیر در برابر زلزله در شهرستان را شناسایی و علامت گذاری کنند.

ساخت خانه امن در اندازه کوچک برای ایفای نقش پناهگاه در هنگام وقوع زلزله، ایجاد مراکز چند منظوره مستحکم در نقاط شهری و روستایی و رعایت اصول حاکم بر طرح های توسعه از پیشنهادهای این مسوول برای مقامات شهرستان است.




فرهادقاسم پور ::: چهارشنبه 87/10/11::: ساعت 2:45 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 29


بازدید دیروز: 37


کل بازدید :192239
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<