سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی گمان همه جنبندگان زمین ـ حتی ماهیان دریا ـ بر جویای دانش درود می فرستند . [امام باقر علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

آثار تاریخی و طبیعی رشتخوار در انتظار ثبت؛
عضو شورای اسلامی شهر:
ثبت آثار تاریخی و طبیعی رشتخوار در فهرست آثار ملی به رونق گردشگری منطقه کمک می کند

یک عضو شورای اسلامی شهر رشتخوار گفت: در شهرستان رشتخوار بیش از 70 اثر تاریخی و طبیعی و جود دارد که تعداد معدودی از آثار تاریخی شهرستان از سوی سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمود ذباح در جلسه شورای شهر رشتخوار گفت: در این شهرستان که بیش از 20 مورد از میراث طبیعی در آن وجود دارد، در انتظار ثبت در فهرست آثار طبیعی است.

به گفته وی غرقاب در ریز گرماب سعادت آباد، کوهسنگ، سنگان و دریزه علی آباد و ... از مواردی هستند که در انتظار ثبت در فهرست آثار طبیعی به سر می برند.

ذباح افزود: برخی از درختان منطقه کوهستانی علی آباد و گرماب سعادت آباد بسیار کهن هستند.

 

عضو شورای اسلامی شهررشتخوار گفت: این درختان جزء مهمترین ذخایر ژنتیکی گیاهی به شمار می روند که مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی و علاقه مندان به طبیعت هستند.

وی با تاکید بر عزم جدی مسوولان و مردم در مورد ثبت این آثار گفت: با ثبت آثار تاریخی و طبیعی در این فهرست، علاقه مندان، پژوهشگران و بازدید کنندگان زیادی از اقصی نقاط جهان برای دیدن این مناطق به شهرستان سفر می کنند و گردشگری رونق می یابد.

وی تصریح کرد: افزایش ورود گردشگران خارجی علاوه بر درآمدی که وارد کشور می کند ، به دلیل آشنایی مردم جهان با فرهنگ اصیل ایرانی واسلامی بسیار اهمیت دارد.




فرهادقاسم پور ::: شنبه 88/1/29::: ساعت 10:20 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 63


کل بازدید :192341
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<