سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بلندْ آرزویِ بدکار را دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

فرمانده ناحیه سپاه رشتخوار:
افزایش محدوده فعالیت نیروهای بسیج سازندگی ضروری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: با ایجاد اشتغال 43 هزار نفر روز توسط بسیج سازندگی رشتخوار، نرخ بیکاری این شهرستان به پایین‌ترین سطح خود خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) _ منطقه خراسان، سرهنگ غلامعلی تیموری با اشاره به پراکندگی توزیع مدارس و امکانات آموزشی در سطح شهرستان رشتخوار، اظهار داشت: با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سازندگی مبنی بر شناسایی بی‌سوادان در روستاهای رشتخوار، آموزش مقدماتی به این افراد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای بسیج سازندگی جزو پیشگامان خدمت رسانی است و در سال‌های اخیر با ورود نیروهای بسیجی به عرصه‌های سازندگی، وضعیت خدمت رسانی به نقاط محروم، بسیار بهبود یافته است و جوانان بسیجی با شناسایی مناطق محروم و اولویت‌بندی آن‌ها با اعزام نیرو به این نقاط به یاری مردم نیازمند می‌شتابند.

وی خواستار افزایش حوزه‌های فعالیت بسیج سازندگی شد و خاطر‌نشان کرد: با توجه به ظرفیت نیروهای بسیجی در عرصه‌های سازندگی و نیاز روز افزون مردم مناطق محروم به خدمت رسانی، افزایش محدوده فعالیت نیروهای بسیج سازندگی ضروری به نظر می‌رسد.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 88/2/10::: ساعت 9:22 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 14


بازدید دیروز: 12


کل بازدید :192532
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<