سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسر آدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

امام جمعه رشتخوار:
اطمینان مردم به صیانت از آرای‌شان بسیار مهم است
حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه وفاداری و اقتدار ملی است

 

امام جمعه رشتخوار گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه وفاداری به نظام اسلامی ثبات ملی و مایه افزایش قوت و اقتدار ملی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) _ منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کازری در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان رشتخوار با بیان این مطلب افزود: عصبانیت دنیای استکبار به خاطر همین حضور حداکثری مردم در انتخابات و حضور پر رنگ آن‌ها در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمنان همواره سعی دارند حضور مردم را در انتخابات کم رنگ جلوه دهند و حتی با استفاده از رسانه‌های صهیونیستی و بوق‌های وابسته منطقه‌ای، روحیه مردم را برای حضور در این عرصه سیاسی تضعیف کنند.

امام جمعه رشتخوار تصریح کرد: همه دلسوزان نظام باید در جهت تقویت امید به آینده در جامعه تلاش نموده و انتخابات را به عنوان یک حقیقت پذیرفته شده و تاثیرگذار در سرنوشت کشور معرفی نمایند.

وی اشاره به اینکه در فرآیند انتخابات، اطمینان مردم به صیانت از آرای‌شان بسیار مهم است، ادامه داد: مسوولان برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و ناظران شورای نگهبان باید هوشیاری خود را مانند گذشته در فرآیند انتخابات حفظ نموده و وظیفه ذاتی خود را به نحو احسن انجام دهند.

حجت‌الاسلام کازری افزود: نظام اسلامی در سه دهه گذشته نشان داده که تک تک آرای مردم به نوبه خود تاثیرگذار بوده و هر برگ رای تیری به قلب دشمن است.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 88/2/10::: ساعت 9:23 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 20


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :192646
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<