سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را گرامی بدارد، او را به دوستیِ خود مشغول می سازد . [.امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

رییس اداره آب روستایی رشتخوار:
آبرسانی 7 روستای شهرستان با تانکر صورت می‌گیرد

رییس اداره آب روستایی شهرستان رشتخوار گفت: بیش از 5 میلیارد و 429 میلیون ریال به تامین آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، سیدمحمد موسوی در بازدید از پروژه‌های آب روستایی اسلام‌آباد افزود: این میزان اعتبار برای تامین آب سالم و بهداشتی روستای محمدآباد، نگهداری شبکه‌های آب شرب،‌ آبرسانی سیار، تامین‌ آب شرب مجتمع‌های آبرسانی جنگل،‌ علی‌آباد، عشرت‌آباد و اسلام‌آباد هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نظر از محل اعتبارات بودجه سال 88 تامین شده است، اظهار کرد: این روستاها به دلیل عدم همکاری مردم تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار نگرفته و هیچ‌گونه خدماتی نمی‌توان به آنان ارایه کرد.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رشتخوار بیان کرد: در حال حاضر 55 روستا در شهرستان 65 هزار نفری رشتخوار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردرا می‌باشند، که تعداد اندکی از روستاهای این شهرستان تحت پوشش این اداره نیست که رفع این مشکل نیازمند توجه شوراهای اسلامی روستاهای منطقه و مسوولان می‌باشد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون برای تامین آب آشامیدنی 7 روستای شهرستان رشتخوار با تانکر آبرسانی سیار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتبار آبرسانی سیار روستایی این شهرستان در سال جاری بالغ بر 589 میلیون ریال است.




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 88/2/29::: ساعت 10:3 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 41


کل بازدید :192422
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<