سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند بهترین شاعران کیست ؟ فرمود : ] شاعران در میدانى نتاخته‏اند که آن را نهایتى بود و خط پایانش شناخته شود ، و اگر در این باره داورى کردن باید پادشاه گمراه را این لقب شاید ( امرء القیس مقصود اوست . ) [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

امام جمعه رشتخوار :
آموزش و پرورش باید سازوکارهای تربیت دینی را در مدارس تبیین کند
رشتخوار - امام جمعه رشتخوار گفت: آموزش و پرورش باید سازوکارهای تربیت دینی را در مدارس تبیین و برای ترویج معارف اخلاقی و مقابله با آسیب های اجتماعی تلاش کند.
حجت الاسلام محمد کازری روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش رشتخوار خواستار نهادینه شدن معارف دینی و آداب اسلامی در مدارس شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی با اشاره به اینکه دین و دانش باید در آموزش و پرورش اسلامی عجین شود، تصریح کرد: مادامی که پرورش با آموزش عجین نشود نمی توان انتظار توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه دینی را داشت.
وی با تاکید بر حذف الگوهای غلط فکری و اخلاقی دربین دانش آموزان مدارس گفت: باید فکری برای مسایل اخلاقی جامعه که اکنون گریبانگیر مدارس اسلامی شده، نمود.
او افزود:مسایل اخلاقی و تهاجمات فرهنگی اکنون در مدارس رسوخ پیدا کرده که در صورت عدم کنترل آسیب ها ، لطمات جبران ناپذیری بر گستره جامعه وارد خواهد کرد.
کازری اظهار داشت: فرهنگ غرب می خواهد با رسوخ در افکار و عقاید جوانان، جامعه دینی، اسلامی و معرفتی را از جوانان سلب کند.
رشتخوار دارای 13 هزار دانش اموز است که در 280 اموزشگاه تحصیل می کنند



فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 88/4/2::: ساعت 9:49 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16


بازدید دیروز: 41


کل بازدید :192427
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<