سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبادا که بدگمانی بر تو چیره شود که [در این صورت] میان تو و هیچ دوستی، رابطه دوستانه ای برجای نمی گذارد . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

کمبود آب شرب جمعیت شهری جنگل را آزار می دهد
رشتخوار - رییس شورای شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار گفت: شهر هفت هزار نفری جنگل از کمبود آب شرب رنج می برد و مردم شهر در اکثر اوقات با کم آبی و بی آبی مواجه هستند.
محمد طاهر صالحی روز سه شنبه در جلسه شورای شهر جنگل افزود: شبکه آبرسانی شهر جنگل مدتی است از آبفا روستایی جدا شده و آب مصرفی شهر جنگل از مجتمع آبرسانی ثامن الائمه تامین می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی گفت: این مجتمع علاوه بر تامین آب شرب جنگل ، آب شرب 19 روستای تابعه بخش جنگل را زیر پوشش دارد که بسیاری از مناطق روستایی را هم جوابگو نیست.
به گفته وی ، علیرغم مکاتبات و جلسات مکرر هنوز هیچگونه برنامه مدونی برای تامین آب در فصل گرما پیش بینی نشده و مردم از کمبود آب ناراضی شده اند.
رییس شورای شهر جنگل یکی از مشکلات موجود را در این زمینه دو گانگی در مدیریت دانست و گفت: آبفای روستایی مدعی است آب شهر جنگل 12 لیتر در ثانیه وارد شبکه داخلی شده و علت کمبود را نقص در توزیع می داند ولی آبفای شهری آب تحویلی را کافی نمی داند.
یکی از اعضای شورای شهر جنگل هم یکی از مشکلات بخش جنگل را دوری از مرکز شهرستان ذکر کرد و گفت: این بخش تا مرکز شهرستان فاصله 110 تا 180 کیلومتر دارد.
چرغند افزود: برای رفع این معضل طرح احداث محور ارتباطی سر آسیاب شعبه که چندین سال قبل تهیه شده با تخصیص اعتباراتی که در سالهای گذشته مطالعات و نقشه برداری و مسیر باز کنی آن انجام شده باید سریع تر انجام شود.
وی گفت: با اجرای این طرح فاصله شهر جنگل تا رشتخوار بیش از 50 کیلومتر کاهش یافته و تسریع در اجرای آن خواسته تمامی مردم بخش جنگل است که سال جاری از اعتبارات کافی برای رفع این مشکل خبری نسیت



فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 88/4/2::: ساعت 9:52 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 18


بازدید دیروز: 41


کل بازدید :192429
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<