سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانش است که حکمت شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان منجر به ارتقای سلامت جامعه می‎شود

سرپرست اداره تربیت بدنی رشتخوار با اعلام این که توجه به ورزش بانوان در دستور کار این اداره است، اعلام کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان منجر به ارتقای سلامت خانواده‌ و جامعه می شود.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، حمید خطایی در مراسم تجلیل از ورزشکاران بانوان این شهرستان اظهار کرد: رشتخوار نیازمند احداث سالن سرپوشیده برای بانوان است.


وی یادآور شد: رشتخوار دارای سه سالن ورزشی است که جهت استفاده برادران احداث شده و در مواقع خاص بانوان از این مکانها می‌توانند استفاده کنند.


خطایی گفت: امروزه ورزش به عنوان یک الزام در سطح جوامع مطرح می‌شود که باید برنامه‌ریزی دقیقی در زمینه توسعه کمی و کیفی ورزش صورت گیرد.


این مقام مسوول با تاکید بر ضرورت همگانی کردن ورزش در کنار توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان بیان داشت: هم اکنون توسعه کمی ورزش در سطح شهرستان به نحو مطلوبی انجام شده است و تلاش اداره تربیت بدنی همگانی کردن ورزش و فراهم کردن زمینه برای بروز استعدادها جهت افزایش ورزش قهرمانی است.


وی با تقدیر از زحمات دولت احمدی نژاد در احداث سالن‌های ورزش برای رشتخوار، آستانه و جنگل گفت: مساحت فضاهای سرپوشیده و فضاهای روبازه در قبل از انقلاب صفر بوده و درحال حاضر شهرستان رشتخوار بیش از 5 هزار متر فضای سرپوشیده و 5 هزار و 300 متر مربع از فضای باز ورزشی برخوردار است.


این مقام مسوول از هیات دولت خواستار اعتباراتی برای تکمیل استخر سرپوشیده رشتخوار و احداث سالن‌های ورزشی برای بانوان در این شهرستان شد.




فرهادقاسم پور ::: جمعه 88/8/8::: ساعت 6:15 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 20


بازدید دیروز: 63


کل بازدید :192351
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<