سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بر اثر هر گناهی از برادرانش کناره گیری کند، دوستانش کم شوند . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

رئیس نمایندگی صنایع و معادن رشتخوار:
روند اجرایی مجتمع فولاد رشتخوار وارد مرحله جدید شد

 

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی صنایع و معادن رشتخوار گفت: با حفر یک حلقه چاه آب و لوله‌گذاری و پمپاژ آن روند اجرای عملیات مجتمع فولاد رشتخوار وارد مرحله جدیدی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، یدالله روحی یکشنبه شب در جلسه کارگروه صنعت و معدن رشتخوار اظهار داشت: تاکنون از طرف سرمایه‌گذار این طرح مبلغ 100میلیون تومان برای حفر چاه در شهرک صنعتی رشتخوار هزینه شده است.
وی افزود: با احداث کارخانه فولاد رشتخوار برای بیش از 300 نفر اشتغال مستقیم و برای هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
رئیس نمایندگی صنایع و معادن رشتخوار همچنین از تصویب تسهیلات کارخانه لامپ کم مصرف در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بزودی عملیات احداث این کارخانه با اعتبار 10 میلیارد تومان در این شهرستان آغاز می‌شود.
روحی همچنین از طی شدن مراحل نهایی پرداخت اعتبارات کارخانه آرد والسی از بانک صنعت و معدن با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون تومان خبر داد.
به گفته وی زمین از شهرک صنعتی در اختیار کارخانه آرد والسی قرار گرفته است و 20 درصد مراحل ساخت این کارخانه پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس نمایندگی صنایع و معادن رشتخوار گفت: شهرک صنعتی رشتخوار حدود دو سال است که در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث شده و زیرساخت‌های آن آماده است.




فرهادقاسم پور ::: جمعه 88/8/8::: ساعت 6:18 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 19


بازدید دیروز: 63


کل بازدید :192350
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<