سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

امام جمعه رشتخوار با صدور اطلاعیه‌ای، هتک حرمت آیین عاشورای حسینی از سوی عناصر ضد انقلاب را محکوم کرد و از مردم غیور و انقلابی برای «محکومیت حرمت‌شکنی فتنه‌گران» دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، حجت الاسلام محمد کازری افزود:این راهپیمایی با هدف «محکومیت حرمت‌شکنی فتنه‌گران» انجام می شود .

وی واقعه کربلا و حادثه عاشورا را درس عبرتی بزرگ برای بشریت برشمرد و گفت: همه از این حادثه بزرگ درس بگیریم و اجازه تجاوز و یا تکرار دوباره هتک حرمت واقعه عاشورا را از دشمنان دین و قرآن بگیریم.

وی در ادامه گفت: اکنون پس از گذشت سی سال، انقلاب اسلامی ایران همچنان در برابر همه قدرت ها زنده و پایدار ایستاده و این به برکت عبرت آموزی مؤثر از این واقعه عظیم است.

وی افزود: ما با عبرت از عاشورا می توانیم هوشیارانه با مسائل برخورد کرده و با تشخیص و تجهیز به معرفت دینی، حرکت های مذبوحانه یزیدیان زمان را خنثی نموده تا اشتباهی که اهالی ملعون در آن زمان مرتکب شدند، تکرار نشود.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 88/10/10::: ساعت 2:21 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 37


کل بازدید :192221
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<