سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا بر عهده شما واجبهایى نهاده ، آن را ضایع مکنید و حدودى برایتان نهاده از آن مگذرید و از چیزهایى تان بازداشته حرمت آن را مشکنید و چیزهایى را براى شما نگفته و آن را از روى فراموشى وانگذارده ، پس خود را در باره آن به رنج میفکنید . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

رشتخوار - خبرنگار قدس: رئیس شورای شهر رشتخوار از راه اندازی بانک اطلاعات دانش آموختگان این شهر با هدف ساماندهی اشتغال و میزان کارآفرینی خبرداد.
اسماعیل میرسیاسی در جمع مسؤولان افزود: با شکل گیری این بانک می توانیم با برآورد اطلاعات خود در مورد دانش آموختگان برخی نواقص و کاستی ها و درخواستهای استخدامی ادارات در شهرستان را رفع کنیم.
وی با درخواست از مسؤولان شهرستان گفت: چنانچه اداره ای نیرویی با هر گرایش تحصیلی نیاز دارند به بانک دانش آموختگان این شهرستان موجود در شورای شهر رشتخوار اطلاع دهند.
وی با انتقاد از برخی مسؤولان مبنی بر استخدام غیربومیان در برخی از ادارات گفت: در حال حاضر حتی خدمات برخی از ادارات را از غیر بومیان به کار گرفته شده که در حق بومیان در این خصوص اجحاف شده است.
خبر دیگری حاکی است، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار، ترویج و اشاعه فرهنگ بومی را مؤثرترین راهکار در مقابل ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دانست.
اسماعیل میرسیاسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: ارتقای فرهنگ ملی در گرو توسعه فرهنگ بومی است که با رونق فرهنگ بومی، فرهنگ ملی نیز توسعه بیشتری خواهد یافت.
وی با اشاره به تلاش گسترده نظام سلطه در راستای کمرنگ سازی هویت بومی ملتها، تأکید کرد: از بین بردن ارزشها و آرمانهای الهی، ریشه کنی فرهنگ ملی و ارزشهای بومی و ورود فرهنگ غرب از اهداف تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشورهاست.


فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 88/10/15::: ساعت 7:22 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 37


کل بازدید :192222
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<