سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

رشتخوار - جمعی ازمردم ، فرهنگیان و دانش آموزان رشتخواری روز دوشنبه با امضای تومار و بر پایی تجمع های اعتراض آمیز اهانت به ساخت مقدس امام راحل را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در این تومار با اعلام حمایت و اطاعت کامل از فرامین مقام معظم رهبری ، از هتاکی به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ابراز نفرت و انزجار کردند.
چند تن از شهروندان رشتخواری هم به خبرنگار ایرنا گفتند:مردم شهید پرور رشتخوار همگام با ملت بزرگ ایران انزجار خود را از این هتاکی و توهین به مقدسات اعلام نموده و این عمل زشت را بشدت محکوم می کنند.
مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در این باره گفت:امروز فرهنگیان و دانش آموزان همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان رشتخوار با امضای توماری حرکت اهانت آمیز عده ای فریب خورده در هتک حرمت امام را محکوم و خواستار دستگیری سران فتنه شدند.
غلامرضا نیکپور افزود:این تومار را 14 هزار فرهنگی و دانش آموز این شهرستان امضا کرده اند.
امام جمعه رشتخوار نیز در تجمع فرهنگیان این شهرستان گفت:همه کسانی که مدعی انقلابی بودن هستند باید با محکوم کردن عوامل این حرکت ددمنشانه خط خود را از بدخواهان امام و انقلاب جدا کرده و این عمل را محکوم کنند.
حجت الاسلام محمد کازری افزود:البته این گونه حرکات سخیف مایه رسوایی هر چه بیشتر جریاناتی است که خود را پیرو خط امام راحل می دانند ولی عملا زمینه دوری از اندیشه استکبار ستیزی امام خمینی (ره) را دنبال و بستر اهانت به مقدسات و هتک حرمت امام را فراهم نموده اند.
وی از مسوولان قضایی کشور خواست با عوامل فتنه و سران این جریان برخورد کنند.


فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 88/10/15::: ساعت 7:23 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 27


بازدید دیروز: 37


کل بازدید :192237
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<