سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

رییس مجلس شورای اسلامی در رشتخوار:
ایجاد پل ارتباطی ریلی میان رشتخوار و افغانستان را پیگیری می کنیم
خبرگزاری موج -
رییس مجلس شورای اسلامی در رشتخوار گفت: ایجاد پل ارتباطی ریلی میان رشتخوار و افغانستان موجب توسعه همکاری اقتصادی میان 2 منطقه می شود و با توجه به اهمیت این موضوع برای کشور، اجرای این پروژه را پیگیری می کنیم.
به گزارش موج، علی لاریجانی در دومین روز حضورش در استان خراسان رضوی به رشتخوار رفت و در جمع مردم و خانواده شهدای این شهرستان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شرایط و استعدادهای منطقه رشتخوار باید در ایجاد تمهیدات مناسب از جمله مسیر ریلی برای این منطقه تسریع شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های کشاورزی و دامپروری به عنوان بخشی از مزیت های منطقه رشتخوار گفت: باید این مزیت را در فعالیت های کشاورزی و دامداری با ایجاد نشاط از طریق حمایت های بانکی حفظ کرد.
وی بر لزوم ایجاد صنایع تکمیلی در کنار فعالیت های کشاورزی و دامپروری تاکید کرد و افزود: باید به گونه ای عمل شود که وضعیت معیشتی کشاورزان و دامداران بهبود یافته و این قشر زحمتکش جامعه از درآمد مناسبی برخوردار شوند.
لاریجانی به اختصاص اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد تومانی ویژه خشکسالی و سرمازدگی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بوجه سال آینده نیز باید مناطق خسارت دیده از سرمازدگی و خشکسالی، در کنار این موضوع در مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم رشتخوار در راهپیمایی عاشوراییان و حامیان ولایت فقیه در روز گذشته گفت: دیروز مردم ایران با حضور هشیارانه در صحنه و به نمایش گذاشتن عرق دینی و انقلابی خود به کسانی که به هویت دینی، آرای مردم و انقلاب اسلامی توهین کردند، پاسخ محکمی دادند.
وی به تلاش دشمنان برای تضعیف اسلام و ایران اشاره کرد و افزود: مردم ایران نشان دادند دارای روحیه انقلابی بوده و در مسیر دیانت از آرمان های انقلاب و آرمان های دینی ایستاده اند.
رییس مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را نیازمند امنیت دانست و افزود: نا آرام کردن کشور، فرصت خدمت را از مسئولان می گیرد و مجلس شورای اسلامی در راستای اسیتفای حقوق ملت، اجازه نمی دهد فرصت خدمت به مردم ضایع شود.
وی در پایان گفت: پشتیبانی ملت باعث می شود مسوولان با هشیاری بیشتر مسایل اخیر را رصد کرده و نسبت به متجاوزان به حقوق مردم و خسارت زنندگان به اموال عمومی با قدرت اقدام کنند.




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 88/10/15::: ساعت 7:25 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 24


بازدید دیروز: 37


کل بازدید :192234
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<