سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا کسى که معاد را به یاد آورد ، و براى حساب کار کرد ، و به گذران روز قناعت نمود ، و از خدا راضى بود . [نهج البلاغه]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

 

مرادزاده

جمعی از مردم رشتخوار گفتند: مردم شهرستان چندین سال است با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند و از لحاظ اجتماعی و فرهنگی دچار آسیب هایی شده اند که نگاه ویژه دولت و مجلس را می طلبد. تعدادی از مصوبات سفر رییس جمهوری در رشتخوار به علت کمبود اعتبار هنوز تکمیل نشده و نیمه تمام مانده است که نیازمند اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، یک عضو شورای اسلامی شهر رشتخوار افزود: چهره شهر وقتی مخروبه باشد، در روحیه مردم تاثیر منفی دارد.

علی مرادزاده گفت: علیرغم آماده بودن زیرساخت های شهرک صنعتی و کلنگ زنی احداث چهار کارخانه در دو سال پیش توسط معاون استاندار متاسفانه به علت آزاد نشدن اعتبارات هنوز از فعالیت و احداث این کارخانه ها خبری نیست.

وی در ادامه خواستار کمک دولت به بودجه شهرداری ها شد و گفت: کمبود اعتبارات و نبود درآمد کافی یکی از مشکلات عمده شهرداری رشتخوار است.

عضو شورای اسلامی شهر رشتخوار از تاخیر افتتاح بیمارستان رشتخوار که از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور است، انتقاد کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی مردم این منطقه کمبود امکانات درمانی از جمله بیمارستان و تجهیزات پزشکی است .

وی گفت:رشتخوار با 70 روستا، دو شهر و چهار دهستان که 80 درصد جمعیت را کشاورزان و دامداران تشکیل می دهند، هنوز از لحاظ مجتمع های دامی و کشاورزی در مضیقه هستند.




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 88/10/15::: ساعت 7:43 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192157
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<