سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون دانشمند بمیرد، همه چیز حتی ماهیان در دریا بر او بگریند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

جمعی از مردم شهر جنگل نسبت به تعطیل شدن ساخت تنها جایگاه سی. ان. جی در شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار اعتراض کردند و نسبت به جمع آوری مصالح پای کار این طرح در این مکان دست به تجمع زدند.

 

1

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، یک عضو شورای شهر جنگل با تایید این خبر گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر جنگل مقدار 1200 متر مربع زمین به صورت رایگان در اختیار مجری احداث جایگاه های سی ان جی کشور قرارداشت که با گذشت چند روز از آغاز پروزه متاسفانه مجری این طرح دست از کار کشیده و این امر منجر به اعتراض شهروندان جنگل شده است.

محمد رضا نادی زاده افزود:با پیگیری به عمل آمده توسط شهرداری علت تعطیلی کار جایگاه بنا به اظهارات پیمانکار عدم اجرای اولویت در شروع پروژه اعلام شده است که بعد از اتمام جایگاه های اولویت دار کار ساخت جایگاه سی ان جی در این شهر شروع می شود.

وی گفت: مجری این طرح باید قبل از شروع پروژه اولویت کاری خود را معین می کرد و حال که عملیات اجرایی این طرح اغاز شده تعطیلی آن به صلاح نیست.

نادی زاده با ذکر اینکه عدم توجه به خواسته های مردم گاها تبعات اجتماعی فراوانی در بر دارد، از مسوولان امر خواستار به اتمام رساندن این پروژه شد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از عملیات اجرا شده در این طرح با همکاری و ماشین الات شهرداری جنگل بوده است، خاطر نشان کرد:با احداث این جایگاه که در مسیر جاده رشتخوار - گناباد و تربت حیدریه است بسیاری از مشکلات مردم حل می شود.




فرهادقاسم پور ::: پنج شنبه 88/10/24::: ساعت 7:8 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192149
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<