سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]

خبرگزاری محلی شهرستان رشتخوار

 

.عضو شورای شهر رشتخوار گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید زمینه انتشار نشریات محلی در شهرهای مختلف را فراهم کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، محمود ذباح در مراسم گشایش دفتر ماهنامه «مکتوب» افزود: نشریات محلی در شتاب بخشیدن به توسعه در شهرها نقش بسزایی دارند و باید تقویت شوند.

وی گفت: انتشار نشریات محلی موجب می‌شود شب نامه‌های بی‌هویتی که به قصد تخریب و آلوده نمودن فضای جامعه از سوی افراد مغرض چاپ و توزیع می‌شود بی‌رنگ شده و مردم به آنها توجه نکنند.

وی با تبریک انتشار ماهنامه «مکتوب» اولین نشریه فرهنگی _ اجتماعی شهرستان رشتخوار در سطح شهرستان رشتخوار گفت: باید تلاش شود در راستای اطلاع رسانی و ایجاد رقابت سالم در عرصه خبر نشریات دیگری نیز در سطح منطقه منتشر شود.

عضو شورای شهر رشتخوار با تاکید بر حفظ حرمت قلم از سوی خبرنگاران اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید افرادی سالم، شجاع و امانتدار در کار خبر و اطلاع رسانی مشغول به کار شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در مراسن افتتاح ماهنامه «مکتوب» ضمن تبریک انتشار این ماهنامه گفت: تداوم این حرکت فرهنگی می‌تواند موجب روحیه نشاط در جامعه شود.

وی افزود: امیدوارم ماهنامه «مکتوب» بتواند اصطکاک‌ها و رسوبات فکری گذشته را از بین ببرد.




فرهادقاسم پور ::: دوشنبه 86/5/22::: ساعت 9:47 عصر

خبرگزاری دانشجویان ایران - مشهد

برخی از خبرنگاران نشریات و مطبوعات رشتخوار نقش خبرنگاران در انعکاس پیشرفت‌ها و مشکلات جامعه راتعیین کننده و بر ضرورت حمایت بیش از پیش از این گروه تاکید کردند.

 

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، خبرنگاران حمایت معنوی و مالی، تامین امکانات و شرایط مناسب برای فعالیت، برخورداری از امکانات و تسهیلات لازم نظیر تحت پوشش بیمه قرار گرفتن، اعطای تسهیلات مالی و در نهایت امنیت شغلی را از مهمترین نیازها و دغدغه‌های خود عنوان کردند.

 بنا بر این گزارش، سردبیر یک نشریه محلی در رشتخوار از خبرنگاران به عنوان نیروهای پر تلاش یاد کرد و افزود: خبرنگاران قشری هستند که بایستی در همه مجالس و محافل حضور داشته باشند و در همه‌ ایام تعطیل و غیر تعطیل و حتی شب ها موظف‌اند در عرصه اطلاع رسانی حضور داشته باشند.

 محمود ذباح تصریح کرد: خبرنگاران باید به جای همه مردم ببینند و بشنوند و اخبار و گزارش‌ها را بدرستی و با رعایت امانت منتقل کنند.

 وی خبرنگاران را حلقه واسطه مردم و مسوولان دانست و تاکید کرد: شغل و وظیفه خبرنگاران بسیار مهم و حساس است.

.

وی گفت: در قبال این همه مسوولیت و وظایف مهم، مسوولان هم وظیفه دارند حقوقی را برای خبرنگاران به رسمیت بشناسند و در استیفای حقوق خبرنگاران تلاش کنند.

 وی برخورداری از امنیت شغلی را مهمترین خواسته خبرنگاران بیان کرد و گفت: تعداد زیادی از خبرنگاران شاغل در شهرستان‌ها افتخاری فعالیت می‌کنند و از آینده شغلی مطمئنی برخوردار نیستند.

 وی تامین آموزش‌های فنی و تخصصی برای به روز بودن خبرنگاران، ایجاد بانک اطلاعاتی برای افزایش آگاهی‌های آنان، فراهم ساختن زمینه مناسب برای دسترسی آسان به منابع خبری و حذف موانع ایجاد شده در راه فعالیت خبرنگاران را از دیگر نیازهای خبرنگاران برشمرد.

 همچنین یک فعال خبری دیگر در رشتخوار گفت: خبرنگاران باید همانند سایر دستگاه‌های اجرایی از امکانات رفاهی برخوردار باشند.

 

 حسین خاکشور نبود دستگاهی خاص که متولی و پیگیر خواسته‌های خبرنگاران باشد را از مشکلات موجود برشمرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی متاسفانه به خاطر نیازشان به خبرنگاران احترام می‌گذارند و در مواقعی که خبرنگاران به آنها نیاز دارند، پاسخگو نیستند.

وی تبیین نشدن جایگاه خبر و خبر رسانی در جامعه، بی مهری برخی مسوولان به قشر خبرنگار و امور رفاهی و معیشتی را از جمله مشکلات این قشر در شهرستان عنوان کرد.

 وی نبود فرهنگ رسانه‌ای بین مسوولان، نگرش غیر منصفانه به مطبوعات، فقر مالی و اقتصادی نشریات، نبود تخصص حرفه‌ای در خبرنگاران و اربابان جراید را از دیگر مشکلات مطبوعات و خبرنگاران در این شهرستان ذکر کرد.

 به گزارش ایسنا همچنین خبرنگار یک نشریه محلی رشتخوار نیز حل مشکل حقوق، بیمه و تامین تسهیلات مالی را از خواسته‌های خبرنگاران برشمرد.

 حسین سنجری گفت: یک خبرنگار نباید پس از سال‌ها زحمت و تلاش باز هم از مشکلات مالی در رنج بوده و نیاز مالی داشته باشد.

 نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی هم صداقت در گفتار و سلامت در عمل را از ویژگی‌های فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی و خبرنگاری دانست.

محمدرضا سجادیان با اشاره به گسترش کمی نشریات محلی و استانی آموزش را نیاز اساسی این مطبوعات و رسانه‌های محلی عنوان کرد.




فرهادقاسم پور ::: دوشنبه 86/5/22::: ساعت 9:41 عصر

خبرگزاری دانشجویان ایران - مشهد

مسوول نمایندگی ستاد تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: احیای فرهنگ نماز نقش مهمی در پویایی جامعه دارد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان،حجت الاسلام حسن قاسمی در دوره آموزشی رابطان نماز این شهرستان افزود: نماز جزو ضروریات دین بوده و کسی نمی‌تواند منکر این قضیه شود.

 وی با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز و عبادت در جامعه ادامه داد: نماز بهترین وسیله برای تقرب انسان به خدا و رسیدن به کمال معنوی است.

.

وی گفت: باید تلاش کرد فرهنگ با عظمت نماز در جامعه ما و به‌ ویژه در بین جوانان و نوجوانان فراگیر شود.

 وی پخش اذان در مکان های عمومی و به ویژه بوستان‌های شهری، مدارس و مکان‌های پر جمعیت مانند بازار را در ترویج فرهنگ نماز در جامعه موثر دانست.

 وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره در زمینه اصول مدیریت اسلامی، جایگاه نماز در معارف اسلامی، نحوه برقراری ارتباط موثر با محیط و دیگر شیوه های دعوت به نماز و آشنایی با شرح وظایف ستاد اقامه نماز آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.




فرهادقاسم پور ::: دوشنبه 86/5/22::: ساعت 9:34 عصر

خبرگزاری دانشجویان ایران - مشهد

عضو شورای شهر رشتخوار گفت: این شهر بر غم برخورداری از پتانسیل های مناسب رشد و پیشرفت، آنگونه که شایسته است توسعه نیافته است.

حسین ابار در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: با توجه به ظرفیت‌های مناسب خدادادی منطقه و وجود منابع و امکانات اقتصادی از جمله سد شهید یعقوبی، راه آهن، نزدیکی به بازار افغانستان، فرهنگ، سابقه دیرینه، وسعت زیاد، مردمی فرهنگی ـ تحصیلکرده و جوانانی مستعد، آنگونه که شایسته است، این شهرستان توسعه نیافته است.

وی خاطر نشان کرد: عدم تخصیص اعتبارات لازم، فقدان توجه کافی مسوولان استانی و شهرستانی و عدم پیگیری های لازم مسوولان این شهر در سال‌های گذشته از دلایل توسعه نیافتگی رشتخوار است.

وی همچنین تعامل بین اعضای شورای اسلامی و مسوولان را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و اظهار داشت: شهر رشتخوار پتانسیل های خوبی از لحاظ توریستی، ورزشی و فرهنگی دارد.

وی گفت: با همکاری و مساعدت همه مردم و مسوولان به نحو احسن و شایسته، رشد، شکوفایی و پیشرفت این شهر محقق می‌شود.

او ادامه داد: خدمت صادقانه، پاسخ صحیح به اعتماد مردم و تلاش در جهت عمران و آبادانی شهر و روستا از عمده وظایف شوراهای شهر و روستا است که باید به ‌آنها جامعه عمل پوشانده شود.




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 86/5/9::: ساعت 2:30 صبح

یا علی

میلادش بر شما مبارک




فرهادقاسم پور ::: جمعه 86/5/5::: ساعت 11:59 عصر

نشریه محلی شهرستان رشتخوار منتشر می شود

 

مکتوب  ؛ ماهنامه محلی  شهرستان رشتخوار طی هفته جاری منتشر خواهد شد.

مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه مکتوب با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این نشریه با روش اطلاع رسانی ، خبری، آموزشی وتحلیلی در زمینه مسائل اجتماعی ،‌ سیاسی ، فرهنگی و ورزشی و به صورت ماهنامه  منتشر خواهد شد .

فرهاد قاسم پور مدیر مسوول وصاحب امتیاز این نشریه با اشاره به اینکه متاسفانه انتشار این ماهنامه  که قبلا با نام «چهل ماه » منتشر می شد به دلیل مشکلات مالی دچار وقفه شده بود اظهار امید واری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته و حمایت مسوولین محترم و خوانندگان نشریه انتشار آن در دوره جدید تداوم یابد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات نشریات  متعلق به بخش خصوصی به ویژه نشریات محلی در شهرستانها ومناطق محروم از مسوولین وزارت ارشاد خواست تا برنامه ریزی بهتر زمینه رونق و فعالیت بیشتر این نشریات را فراهم آورند.




فرهادقاسم پور ::: سه شنبه 86/5/2::: ساعت 1:9 صبح

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: مقوله آموزش از نیازهای اساسی و بسیار مهم در بخش کشاورزی است.

 مهندس محمدجواد مسعودی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در سطح دنیا نیاز به آموزش و برنامه‌های آموزشی بیش از گذشته در بخش کشاورزی احساس می‌شود.

 وی گفت: در بحث آموزش در بخش کشاورزی باید آموزش های متناسب با نیاز هر منطقه در نظر گرفته شود که در سال های گذشته به این مساله توجه نشده است.

 وی نبود تشکیلات منسجم جهت ارایه مسایل آموزشی و ترویجی را یکی از خلاهای بخش کشاورزی دانست و گفت: بهره برداران از بخش کشاورزی جهت افزایش میزان تولید و همچنین به روز کردن فعالیت های کشاورزی دنیا نیاز به آموزش دارند.

 وی عدم توجه به مخاطبhن را از دیگر ضعف های آموزشی در بخش کشاورزی دانست و گفت: در امر آموزش قبل از هر چیز باید جامعه هدف و مخاطب را بشناسیم و سپس اقدام به آموزش نماییم.

 وی در ادامه سخنان خود به بحث الگوسازی در روستاها اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح الگوسازی در روستاها می توان شاهد تحولات مثبتی در بخش کشاورزی بود.

 مهندس محمدجواد مسعودی افزود: برای اجرای این طرح‌ها نیاز به افراد متخصص و توانمند است که الگوهای مورد نظر را در روستاها پیاده کنند

. او افزود: شیوه های آموزش و ترویج در گذشته مناسب نبوده و باید با شیوه‌های جدید و به‌روز این بخش را حمایت کنیم تا به دنبال آن شاهد تحولات عظیم در بخش کشاورزی باشیم.

 گفتنی است رشتخوار دارای 81 هزار هکتار زمین زراعی است که 93 درصد آن در اختیار بهره‌برداران کشاورزی است.




فرهادقاسم پور ::: دوشنبه 86/5/1::: ساعت 1:14 صبح


شهردار جدید رشتخوار معرفی شد

خبرگزاری دانشجویان ایران - مشهد

اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر رشتخوار به اتفاق آرا علیرضا موحدان را به عنوان شهردار رشتخوار انتخاب کردند.

اسماعیل میرسیاسی رییس شورای اسلامی رشتخوار در گفت‌و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، گفت: اعضای شورای اسلامی با توجه به لزوم انتخاب فردی واجد شرایط برای احراز پست شهرداری، پس از بحث و تبادل نظر و ارزیابی دقیق از ویژگی‌ها و توانمندی‌های تمامی نامزدها، شهردار جدید را انخاب کردند.

وی افزود: برنامه‌های ارایه شده توسط شهردار جدید، نظر اکثر اعضای شورا را برای انتخاب وی در پست شهردار تامین کرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشتخوار در پایان از زحمات عباس یعقوبی شهردار سابق رشتخوار قدردانی کرد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 مدیر آموزش و پرورش رشتخوار خبر داد:
حضور یک‌هزار و 700 دانش‌آموز در فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار گفت: در تابستان امسال یک‌هزار و 700 نفر از دانش آموزان شهرستان در طرح‌های غنی سازی اوقات فراغت شرکت نموده‌اند.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، اکبر غلامی در مراسم افتتاح کلاس‌های اوقات فراغت این شهرستان در کانون امام خمینی رشتخوار، افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت، دانش آموزان در 17 پایگاه تابستانی شهری و روستایی ثبت نام شده و شرکت نموده‌اند.

 وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این کلاس های آ‌موزشی، قرآن، احکام، رایانه، هنرهای تجسمی، ورزشی، خیاطی و مهارت‌های زندگی را زیر نظر 50 مربی مجرب فرا می‌گیرند.

 وی در ادامه خواستار برگزاری هر چه بهتر کلاس‌های اوقات فراغت شد و ایجاد خلاقیت و نو آوری و فراهم کردن محیط مناسب برای رشد فکری و علمی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار دارد.

 وی گفت: جوانان سرمایه های کشور هستند و مسایل این قشر جامعه فرابخشی است و هیچ اداره و سازمانی به تنهایی قادر به پرداختن به مسایل و نیازهای جوانان نیست

. وی ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده در این کلاس ها از اردوی زیارتی تفریحی نیز برخوردار می‌شوند.

 اکبر غلامی یادآور شد: بیش از یک‌هزار و 500 دانش آموز سال گذشته نیز از کلاس های اوقات فراغت بهره‌مند شدند.

 مدیر آموزش و پرورش رشتخوار همچنین به کسب مقام اول این شهرستان در گروه سوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان اعزامی این شهرستان در سال جاری موفق به کسب 18 رتبه استانی در رشته‌های مختلف در گروه سوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی شدند.

 گفتنی است رشتخوار 180 آموزشگاه دارد که 13 هزار دانش آموز در آنها به تحصیل مشغول می‌باشند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نماینده شورای اسلامی رشتخوار درشورای استان:
آب این شهرستان در حال شور شدن است**چاه‌های آب رشتخوار با افت 3 تا 4 متری آب روبروست

نماینده شورای اسلامی شهرستان رشتخوار در شورای استان خراسان رضوی گفت: مسوولان جهاد کشاورزی با ساماندهی آب های زیر زمینی شهرستان و فراهم نمودن امکانات، بر استفاده بهینه از آب در مزارع پر رونق کشاورزی بیفزایند.

 بهمن فرخی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، با تاکید بر زدودن محرومیت از چهره شهرستان رشتخوار افزود: چاه‌های آب شهرستان رشتخوار در حال شور شدن است و با افت سه تا 4 متری آب روبروست.

 وی بر تلاش جدی مسوولان برای احداث مجتمع کاغذ سازی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: رشتخوار شهرستانی کشاورزی و دارای کاه مرغوب بوده که طی آزمایشات انجام شده، احداث چنین مجتمعی دارای صرفه اقتصادی است.

 وی همچنین خواستار عزم ملی مسوولان برای جلوگیری از شن‌های روان در منطقه جنگل شد و گفت: حرکت شن‌های روان در برخی از روستاهای جنگل مشکلاتی برای مناطق مسکونی، مزارع و باغات بوجود آورده که نیاز به اعتبارات فراوان دارد.

 فرخی یکی از ملموس‌ترین مشکلات شهرستان را دیزلی بودن چاه‌های کشاورزی ذکر کرد و گفت: با وجود استقرار پست 132 کیلووات در جنگل متاسفانه هنوز برقی کردن چاه‌های کشاورزی جنگل به کندی انجام می‌شود.

 وی گفت: ماهانه چاه‌های دیزلی بیش از 140 میلیون تومان گازوییل مصرف می‌کنند که این هزینه بالا رمق کشاورزان را گرفته است.

 رشتخوار دارای دو بخش، چهار دهستان، 70 روستا، 65 هزار نفر جمعیت و دو شهر است که 93 درصد آنان را بهره‌برداران کشاورزی تشکیل می‌دهد

. شایان ذکر است، از حدود 400 چاه موتور کشاورزی بیش از 200 حلقه آن هنوز برقی نیست.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عضو شورای اسلامی شهر رشتخوار:
نظارت بر حقوق شهروندان، مهمترین وظیفه شوراهاست

عضو شورای اسلامی شهر رشتخوار گفت: نظارت بر کلیه حقوق شهروندی و امور مرتبط به مردم در ادارات مختلف از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی است.
محمود ذباح در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، گفت: شورای شهر تنها شورای شهرداری نیست.
وی افزود: شوراهای اسلامی همانطور که توسط مردم برای رسیدگی به امور شهری انتخاب شده‌اند باید به عنوان خدمتگزاران مردم تحت نظارت مستقیم آنان به تصویب برنامه‌ها و مصوبه‌های سودمند بپردازند و در این امر باید بیش از هر زمانی با مردم ارتباط مستمر داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت جوانان در برنامه‌های پیشرفته شهری اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های اصلی هر شهر و منطقه هستند، بنابراین رسیدگی به امور و شناخت نیازهای واقعی و تامین آنها، مهمترین برنامه و اولویت شورای اسلامی شهر رشتخوار است.
وی توجه به برنامه‌های فرهنگی جوانان رشتخوار را از ضرورت‌های جوانان این شهر خواند و گفت: تامین نیازهای ورزشی، توجه به توانمندی‌های تشکل‌های غیر دولتی، تامین بستر کار و تولید فکر و استفاده از توان بالقوه جوانان از مسایلی است که باید در رشتخوار به آنها پرداخته شود.
ذباح با اشاره به نبود سینما و کمبود فضا برای کارهای فرهنگی و تفریحی در رشتخوار، افزود: تلاش مستمر برای احداث سینما و تامین این نیازها از طریق فراهم آوردن بستر مناسب و جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد موسسات آموزش عالی و موسسه‌های وابسته به آن، از دیگر ضروریات برنامه‌های شورای اسلامی شهر رشتخوار است.
وی تاکید کرد: شورای اسلامی باید با انجام راهکار اصولی و ایجاد اشتغال، ضمن ارج گذاری به شخصیت والای انسان‌ها، آنها را به کار برای مایحتاج خود وادار کرده و کسانی که واقعا نیازمند هستند و توان کار ندارند را با همکاری کمیته امداد و ادارات ذیربط تحت پوشش قرار دهد.
وی اظهار داشت: شورای اسلامی دوره سوم با بهره‌گیری از توان مدیریتی اعضای شورا و شورایاران و توان و تخصص مردم و جوانان با استعداد، مرحله نوینی را در شورای اسلامی پایه گذاری کرده و از این رو دست نیاز به سوی همه مردم برای مدیریت بهینه و ساماندهی مسایل شهری دراز می‌کند.
 

 




فرهادقاسم پور ::: دوشنبه 86/5/1::: ساعت 1:13 صبح

 مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: مقوله آموزش از نیازهای اساسی و بسیار مهم در بخش کشاورزی است.

 مهندس محمدجواد مسعودی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، افزود: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در سطح دنیا نیاز به آموزش و برنامه‌های آموزشی بیش از گذشته در بخش کشاورزی احساس می‌شود.

 وی گفت: در بحث آموزش در بخش کشاورزی باید آموزش های متناسب با نیاز هر منطقه در نظر گرفته شود که در سال های گذشته به این مساله توجه نشده است.

 وی نبود تشکیلات منسجم جهت ارایه مسایل آموزشی و ترویجی را یکی از خلاهای بخش کشاورزی دانست و گفت: بهره برداران از بخش کشاورزی جهت افزایش میزان تولید و همچنین به روز کردن فعالیت های کشاورزی دنیا نیاز به آموزش دارند.

 وی عدم توجه به مخاطبhن را از دیگر ضعف های آموزشی در بخش کشاورزی دانست و گفت: در امر آموزش قبل از هر چیز باید جامعه هدف و مخاطب را بشناسیم و سپس اقدام به آموزش نماییم.

 وی در ادامه سخنان خود به بحث الگوسازی در روستاها اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح الگوسازی در روستاها می توان شاهد تحولات مثبتی در بخش کشاورزی بود.

 مهندس محمدجواد مسعودی افزود: برای اجرای این طرح‌ها نیاز به افراد متخصص و توانمند است که الگوهای مورد نظر را در روستاها پیاده کنند

. او افزود: شیوه های آموزش و ترویج در گذشته مناسب نبوده و باید با شیوه‌های جدید و به‌روز این بخش را حمایت کنیم تا به دنبال آن شاهد تحولات عظیم در بخش کشاورزی باشیم.

 گفتنی است رشتخوار دارای 81 هزار هکتار زمین زراعی است که 93 درصد آن در اختیار بهره‌برداران کشاورزی است.




فرهادقاسم پور ::: چهارشنبه 86/4/20::: ساعت 1:48 صبح

 108کیلوگرم تریاک در رشتخوار کشف شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان، سرهنگ علی هیرانی، فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان رشتخوار با اعلام این خبر افزود: طی یک عملیات، ماموران منطقه انتظامی رشتخوار مقدار 108 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه پراید کشف کردند که در این رابطه یک نفر متهم و دو مظنون دیگر دستگیر و یک دستگاه موبایل توقیف شد.

وی با بیان این مطلب که پرونده این موضوع جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال گردید، افزود: این مقدار تریاک با انجام کارهای اطلاعاتی مداوم و شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر، پس از 160 ساعت مراقبت، عملیات تعقیبی و اجرای طرح مهار در راستای طرح ثامن پلیس کشف شده است.

وی گفت: این میزان مواد مخدر در صندوق عقب پراید جاسازی شده بود که با تلاش ماموران پلیس کشف و ضبط شد.




فرهادقاسم پور ::: چهارشنبه 86/4/20::: ساعت 1:44 صبح

<      1   2   3   4   5   >>   >
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 34


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :192302
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
فرهادقاسم پور
یک معلم ساده
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<